Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:50:46 GMT

بستر حضور پرنشاط جوانان در مساجد قم فراهم شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۵۵۳

بستر حضور پرنشاط جوانان در مساجد قم فراهم شود

حجت الاسلام رضا عزت زمانی روز شنبه در آیین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با تاکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی، از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حمایت می‌کند افزود: این اداره کل وظیفه خود را خدمت به مساجد و تلاش در جهت توسعه برنامه‌های فرهنگی می‌داند.

وی ادامه داد: در دوره جدید فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی، مسجد محوری و نقش آفرینی مسجد در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به دین و مردم مورد توجه قرار گرفته، به همین دلیل توجه به مساجد در دوره جدید افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت زمانی، مسجد را کانون خدمت به خدا و دین دانست و گفت: باید تمام خدمات اجتماعی محله‌ها با توجه به مقتضیات محله‌ها حول مساجد شکل بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، با بیان اینکه توجه به خانواده به عنوان یک موضوع اساسی باید مورد تاکید کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشد گفت: برای تأثیرگذاری مساجد به ویژه در محله ها نقش بانوان بسیار کلیدی است که باید بستر این نقش آفرینی بیش از گذشته در کانوان های فرهنگی هنری فراهم شود.

آیین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با عنوان «آسمانی ها با بچه‌های مسجد» با حضور مسئولان استان، ائمه جماعات مساجد و مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

۷۴۰۴/ ۱۱۷۵ 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت

دریافت 18 MB کد خبر 6064010

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند