Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير کپی متن خبر برچسب ها: رهبر انقلاب گزارش تصویری کردستان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: رهبر انقلاب گزارش تصویری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد.
وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود.
روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند.
معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: اعضای کمیته عمرانی کنگره ملی شهدا کار را جدی گرفته و پای کار باشند.
روستا تاکید کرد: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران