Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همانطور که در روزهای اخیر خوانده‌اید علیرضا بیرانوند تصمیم به جدایی از تیمش گرفته است و باشگاهپرسپولیس نیز کماکان با این موضوع مخالف است.

 

اما امروز نیز از این باشگاه خبر رسید، بیرانوند تاکید کرده فصل آینده قصد دارد به هر نحوی که شده خارج از ایران فوتبال خود را دنبال کند زیرا دنبال چالش جدید است و اصلا به مسائل مالی فکر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست جدایی بیرانوند به قدری جدی و محکم است که به نظر می‌رسد پرسپولیس از همین حالا باید به فکر یک گلر با ارزش باشد زیرا گزینه جانشینی او (رشید مظاهری) به تراکتور پیوسته است.

 

برخی از افراد نزدیک به سرخ‌پوشان از علیرضا حقیقی به عنوان جانشین بیرو نام می‌برند.

 

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بیرانوند علیرضا بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس شامگاه یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه- با حضور در کنسرت لُری گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

علیپور هنگام معرفی بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.

فرج علیپور خواننده، نوازنده کمانچه و بداهه‌نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از مشاهیر موسیقی لرستان است که در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» به سپرستی فرج علیپور ۲۶ فروردین ماه سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و شبی شاد و پرانرژی را برای مخاطبان این سبک از موسیقی اقوام ایران ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش