Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@22:26:34 GMT

جزییاتی از تمرینات اردوی تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۶۲۷

جزییاتی از تمرینات اردوی تیم ملی فوتبال

رویداد۲۴ اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از روز‌های فیفا دی و در تیرماه تشکیل می‌شود. کادر فنی تیم ملی برای اشراف بیش‌تر روی بازیکنان تیم ملی و استفاده از سایر بازیکنان مستعد که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده‌اند یا کم‌تر مورد استفاده قرار گرفتند، قصد تشکیل اردو از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ تیرماه دارد.

اردوی تیم ملی به جهت برگزاری در روز‌های غیر رسمی فیفا بدون حضور بازیکنان لژیونر برگزار می‌شود که نیمی از بازیکنان تیم ملی در اردو‌های گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال همه بازیکنان شاغل در لیگ برتر شانس حضور در تیم ملی را خواهند داشت.

همان‌طور که گفته شد این اردو در روز‌های غیر رسمی فیفا برگزار می‌شود و طبیعتاً خبری از بازی دوستانه رسمی نیست و اگر شرایط فراهم شود، تیم ملی دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی امید برگزار می‌کند که در حال محک زدن بیش از ۵۰ بازیکن و آماده کردن تیم جدیدی برای حضور در انتخابی المپیک است.

از سوی دیگر، اردوی فعلی تیم ملی با وجود ابلاغ قبلی سازمان لیگ کوتاه‌تر شده و دیگر خبری از برگزاری ۱۱ روز اردو نیست چرا که ویلموتس اعتقاد دارد نباید خللی به دوران بدنسازی و آماده سازی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر وارد شود.

پیش از این و سه سال قبل، کارلوس کی‌روش در صدد برگزاری اردویی ۱۱ روزه در اتریش بود که در آن مقطع زمانی، برانکو برگزاری آن اردو را زیر سوال برد و نامعتبر دانست تا جنگی به درازای بیش از سه سال را میان دو مربی خارجی شاهد باشیم. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی اردوی تیم ملی سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال تمرینات تیم ملی فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند