Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:20:24 GMT

مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس در زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۶۹۰

مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس در زنجان برگزار شد

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: این مسابقات بعداز ظهر چهارشنبه و با قضاوت امیرحسین صالحی زنجانی از داوران ملی این رشته ورزشی زنجان برگزار شد و روز جمعه /۳۱ خرداد/ نیز ۱۸ بوکسور حاضر در این اردو به مصاف هم خواهند رفت.

امید رشید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسیب پذیری در ورزش بوکس بالا است و به همین دلیل احتمال اینکه هیچ بوکسوری در این دیدار از گردونه حضور در اردوی مرحله پنجم حذف نشود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در حین تمرین های تیم ملی، ممکن است برخی بوکسورها آسیب دیده و نتوانند در مرحله بعدی این اردوها حضور یابند و به همین دلیل نباید در تعیین جایگزین با مشکل مواجه شویم.

رشید یادآور شد: در روزهای نخست، ۲۲ بوکسور در این اردو شرکت داشتند اما با توجه به اینکه درب اردوی تیم ملی برای دیگر ورزشکاران نیز باز است بنابراین چهار بوکسور نیز از استان‌های خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان به جمع اردونشینان پیوستند تا توانمندی و شایستگی های خود برای حضور در تیم ملی مورد سنجش قرار دهند.

این داور زنجانی نیز گفت: مسابقات درون اردویی مرحله چهارم اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس جوانان با انجام ۱۲ دیدار در خانه بوکس زنجان برگزار شد و بهترین های بوکس جوانان ایران به مصاف هم رفتند تا شاید بتوانند در این اردو باقی بمانند.

صالحی زنجانی افزود: مرحله نخست مسابقات درون اردویی با وجود بهترین های بوکس ایران در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برگزار شد و فردا / جمعه‬ ۳۱ خرداد / ‬نیز مرحله دوم انجام خواهد شد.

اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس جوانان ایران تا زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ اولان باتور مغولستان، در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد که تاکنون سه مرحله آن در استان‌های دیگر برگزار شده و مرحله چهارم نیز به میزبانی استان زنجان از روز شنبه ۲۵ خرداد جاری آغاز شده است.

اردوی زنجان به مدت ۲ هفته خواهد بود و برای حضور توانمند و کسب آمادگی بهتر و بیشتر، پنج مرحله اردوی آمادگی و انتخابی دیگر نیز برگزار خواهد شد تا بهترین های این رشته برای اعزام به مسابقات برگزیده شوند.

۶۰۸۴/‌۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد