Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:39:23 GMT

شکارچی نظامیان افغان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۶۹۸

شکارچی نظامیان افغان دستگیر شد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای امنیتی افغانستان فردی را دستگیر کردند که برای به دام انداختن نظامیان این کشور، دخترش را طعمه می کرد.

سخنگوی فرماندهی پلیس فاریاب گفت: «حیات‌الله» مسوول جذب طالبان از اهالی شهرستان «شیرین تگاب» فاریاب، روز چهارشنبه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

«عبدالکریم یورش»، تصریح کرد که این فرد در حالی بازداشت شد که می‌خواست دو تن از نیروهای نظامی را که با انگیزه‌های مختلف فریب داده بود، تسلیم طالبان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم اعتراف کرده که در مدت یک سال، بیش از ۱۰ نیروی نظامی را فریب داده و تسلیم طالبان کرده است.

یورش اظهار داشت: فرد دستگیر شده، با وعده نکاح دخترش به نیروهای نظامی، آن‌ها را فریب داده و با خود به منطقه تحت کنترل طالبان می برد.

بر اساس این گزارش، تاکنون شماری از نظامیانی که فریب این فرد را خورده بودند، توسط طالبان کشته و شماری نیز در زندان های این گروه در بند هستند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان افغانستان نیروهای امنیتی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در بیانیه هلال احمر نوار غزه تاکید شده است که نیروهای آزاد شده در شرایط بسیار بدی خود را به نیروهای هلال احمر رساندند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای هلال احمر که اسیر نظامیان صهیونیست بودند تحت شکنجه قرار گرفته‌اند.

این ۲ تن از نیروهای جمعیت هلال احمر نوار غزه روز گذشته پس از بازداشت ۵۰ روزه توسط نظامیان صهیونیست آزاد شدند.

هلال احمر نوار غزه تاکید کرد که نیروهای دشمن در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در جریان مأموریت تخلیه بیماران از بیمارستان امل آنها را بازداشت کرده بودند.

این جمعیت فلسطینی خاطر نشان کرد که عناصر رژیم صهیونیستی به بازداشت شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر ادامه می‌دهند و سرنوشت آنها مشخص نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این بارها کادر درمان بیمارستان‌های نوار غزه و نیروهای امدادرسان در این باریکه را به بهانه‌های مختلف بازداشت و تحت شکنجه قرار داده بودند.

کد خبر 6079430

دیگر خبرها

  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • گذرگاه تورخم مسدود شد
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • کشف ۱۵ سهره وحشی در خرامه