Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:29:03 GMT

۷۰ درصد زعفران استان البرز در نظرآباد تولید می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۷۰۶

۷۰ درصد زعفران استان البرز در نظرآباد تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی شهرک گلخانه‌ای (سپهر) واقع در شهرستان نظرآباد، با اشاره به وجود ۲۱ هزار و ۵۴۰ هکتار زمین قابل کشت در این شهرستان، گفت: تولیدات گندم و جو در این شهرستان شش میلیون و ۹۰۰ هزار تن است.

وی با تاکید بر اینکه ۳۶ هزار و ۳۵۴ تن میوه از باغات شهرستان نظرآباد برداشت می‌شود، گفت: پنج هزار تن قارچ در این شهرستان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه از هر هکتار این شهرستان ۱۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم گندم برداشت می‌شود، گفت: رتبه اول تولید شیر به شهرستان نظرآباد اختصاص دارد، ۴ درصد شیر کشور در این شهرستان تولید می‌شود.

فلاح نژاد با اشاره به معرفی یک رقم جدید گندم، گفت: اولین گلخانه مدرن گل ارکیده و رز و کشت بافت به روش هوشمند در تولید توت فرهنگی از دیگر موفقیت حاصل شده در نظرآباد است.

وی به تولید ۷۰ درصد زعفران استان البرز در نظراباد، گفت: رتبه نخست استانی در تولید کلزا، قارچ، گیاهان دارویی و توت فرنگی به نظرآباد اختصاص دارد.

کد خبر 4646119

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت زعفران استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان

جلسه شورای کشاورزی شادگان با محوریت برداشت محصولات پاییزه در شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد.

موسوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شادگان گفت:  ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در مراکز خرید دهستان حسینی ، آبشار و دارخوین و فرودگاه کشاورزی برای تحویل و خرید بموقع گندم از کشاورزان شهرستان  فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجراست
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجرا است
  • سالانه ۶۰۰ هزار تن بذر گواهی شده در کشور مصرف می‌شود