Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:20:11 GMT

مصاف بارسلونا- ناپولی در تورنمنت لالیگا- سری آ

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۸۶۶

مصاف بارسلونا- ناپولی در تورنمنت لالیگا- سری آ

بارسلونا دو بار در بازی هاش پیش فصل و در ایالت متحده به مصاف ناپولی خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، قرار است در فصل تابستان و سری رقابت های پیش فصل، تورنمنتی تازه تاسیس به نام لالیگا- سری آ برگزار شود و تا به حال مصاف دو تیم بارسلونا و ناپولی در این تورنمنت قطعی شده است، اما هنوز نام دیگر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اعلام نشده اسنت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بارسلونا یک دیدار دوستانه دیگر هم با ناپولی در همان مقطع برگزار می کند که بازی اول در تاریخ 7 آگست و دومی سه روز بعد در تاریخ 10 آگست برگزار می شود.

 

 

اولین دیدار در استادیوم هارد راک در میامی و دومین مسابقه نیز سه روز بعد، در ورزشگاه 107 هزار نفره میشیگان، بزرگترین استادیوم ایالات متحده برگزار خواهند شد.

 

بارسلونا در ماه جاری به ژاپن سفر خواهد کرد و آنها در روز 23 جولای با چلسی در توکیو دیدار خواهند کرد. همچنین  در 27 جولای و پیش از سفر به ایالات متحده آمریکا، ویسل کوبه با آندرس اینیستا و داوید ویا برابر بارسا به میدان خواهد رفت.

 

این سومین سال متوالی است که بارسلونا تصمیم گرفته ایالات متحده را به عنوان مقصد تورهای تابستانی خود انتخاب کند و بارسا برای نهمین بار در تاریخ باشگاه به این کشور سفر خواهد کرد.

بارسلونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورود کمپین ستاره ها بارسلونا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام در حساب کاربری خود در شبکه ایکس از مقابله روز گذشته با نیروهای یمنی خبر داد.

سنتکام در این ارتباط مدعی شده است: بین ساعت ۶:۰۰ تا ۲۲:۵۶ (به وقت صنعا) در ۲۸ مارس و برای دومین روز متوالی، فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت چهار سامانه هوایی بدون سرنشین را که توسط نیروهای یمنی پرتاب شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

به ادعای سنتکام، نیروهای یمنی با این پهپادها یک کشتی ائتلاف و یک کشتی جنگی ایالات متحده را هدف قرار داده بودند.

در ادامه این گزارش آمده است: هیچ تلفات یا خسارتی به کشتی‌های ایالات متحده یا ائتلاف گزارش نشده است. مشخص شد که این سلاح‌ها تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های تجاری و کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده در منطقه است. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای نیروی دریایی ایالات متحده و کشتی‌های تجاری انجام می‌شود.

این ادعای سنتکام در حالی مطرح شده است که ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

روز گذشته نیز، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن درباره آخرین تحولات منطقه به ایراد سخنرانی پرداخته و در این ارتباط گفته بود: عملیات حزب الله تأثیر قابل توجهی بر دشمن در شمال فلسطین اشغالی داشت. همچنین ما به عنوان حامیان غزه فعال، مستمر و مؤثر در حال فعالیت هستیم. تاکنون ۶۳ کشتی هدف قرار گرفته‌اند که عدد مهم، بزرگ و تأثیرگذاری است. بمباران موشکی با موشک‌های بالدار به سمت ام الرشرش اشغالی (بندر اشدود) برای هدف قرار دادن اهداف متعلق به دشمن اسرائیلی انجام شد. تأثیر عملیات نظامی در دریا و همچنین بر فلسطین و ناتوانی دشمن در توقف آنها موضوعی روشن است و دشمن به این موضوع اعتراف کرد. طبق اعتراف یک افسر آمریکایی، نیروی دریایی آمریکا از قرن نوزدهم به این حد از حقارت نرسیده است. وضعیت بدی که نیروی دریایی آمریکا به آن رسیده است نتیجه ناسازگاری واشنگتن و عدم پذیرش راه حل صحیح و عادلانه است. تنها راه حل توقف تجاوزات، جنایات و محاصره نوار غزه است. ناسازگاری آمریکا در حمایت از جنایت و تجاوز صهیونیست‌ها به کشورمان، آن را در یک معضل واقعی قرار داده است. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با وجود قیمت‌های بالای کالاها، حمل و نقل و بیمه، با اسرائیلی‌ها مشکل پیدا کردند. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در حالی به این مخمصه و شکست رسیدند که هنوز درگیر رویارویی نظامی با بخشی از نیروهای مسلح ما هستند.

عبدالملک الحوثی همچنین بیان کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید این وضعیت را تصور کنند که ممکن است در مقابل صدها هزار قهرمان درگیر حمله زمینی قرار گیرند. انگلیسی‌ها پیرو و نوکر آمریکایی‌ها هستند و در وضعیت بدی قرار دارند. فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا اذعان دارند که با موشک‌هایی که از یمن با سرعتی بیش از ۳ برابر سرعت صوت پرتاب می‌شوند، روبرو هستند. فرمانده یک ناوشکن انگلیسی نیز می‌گوید یمنی‌ها در حال حاضر از سلاح‌های پیشرفته و مرگبارتری در دریای سرخ استفاده می‌کنند. فرماندهان نیروی دریایی انگلیس گفتند یکی از ناوشکن‌ها با حمله مرگبار تعداد زیادی پهپاد مواجه شد. فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا می‌گویند که سرعت عملیات در دریای سرخ دشوار است و سطح فعالیت خسته کننده است. از طرف دیگر آمریکایی‌ها برای ادامه تجاوز به کشور ما در حال تحرکاتی هستند و حملات آنها در این هفته به ۱۳ حمله و بمباران دریایی رسید.

کد خبر 6064537

دیگر خبرها

  • دیپلمات روس: آمریکا نباید سایر کشورها را سرزنش کند
  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ ها شد
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • آیا قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل جنگ اسرائیل در غزه را متوقف می‌کند؟
  • چرا خورشیدگرفتگی در روز ۲۰ فروردین امسال مهم است؟
  • شکایت چین از آمریکا