Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بامداد امروز تیم ملی کلمبیا موفق شد با گل دقایق پایانی مقابل قطر دومین پیروزی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا را حاصل کرده و صعود خود به دور حذفی را نهایی کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا در خصوص این دیدار اظهار داشت: زمانی که در یک سوی میدان تیمی محکوم به کسب پیروزی باشد شرایط بازی اینگونه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر تیمی سازمان یافته بود که هیچ فضایی به حریف نمی داد و در امور دفاعی بسیار بسته عمل می کرد.

وی افزود: در چنین بازی هایی اگر زود به گل نرسید شرایط برای شما دشوار می‌شود. ما برنده شدیم زیرا کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد و ما به طور کامل در تمام طول 90 دقیقه تمرکز داشتیم.

سرمربی کلمبیا در پایان گفت: حریف ما با سه مدافع میانی و سه هافبک برابر ما قرار گرفته بود و من در این شرایط به این نتیجه رسیدم پرس شدید و حرکت از عقب بهترین گزینه است. در این مقطع و با تقریبا 36 سال سابقه مربیگری، هر تصمیم من مبتنی بر این 36 سال تجربه است و من از این فرصتی که فوتبال برای کار کردن در ایران، پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا و با این بازیکنان بزرگ به من داده است، بسیار خوشحالم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به تمدید قرارداد با این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!