Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به دلیل عدم برگزاری لیگ فوتبال استان به صورت استانی در سال‌های گذشته، انگیزه شهرستان‌ها را کاهش داده و آنها را از چرخه فوتبال استان خارج کرده بود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرمسعود هراتیان ظهر امروز پنجشنبه در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: هیئت فوتبال اصفهان به معنای واقعی هیئت فوتبال استان است و در همه نقاط استان اصفهان فعال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سیاست سال گذشته که لیگ به صورت استانی برگزار شد، امروز به مرحله‌ای رسیدیم که هیئت فوتبال به معنای واقعی استانی است.

وی درباره عملکرد سال گذشته هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: 56 تیم اصفهان در مسابقات کشوری شرکت کردند و 35 دوره کلاس مربیگری برگزار کردیم. همچنین 13 دوره کلاس داوری درجه 3 و 2 در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: 10 تیم از اصفهان مقام نخست کشور را کسب کردند و سعید قاسمی و علی حفیظی 2 داور فوتبال و فوتسال اصفهانی عنوان بین‌المللی را به دست آوردند و پس از فدراسیون نخستین بار اصفهان این کار را انجام داد و کلیه مکاتبات فدراسیون از طریق اتوماسیون صورت می‌گیرد.

تاج: باید کمک کنند تا سرنوشت ویلموتس مانند برانکو نشود/ چرا قاضی‌زاده در مورد گرانی گوشت حرفی نمی‌زند؟تاج: به وجود آمدن چالش در برخی از مسابقات فوتبال طبیعی است/ با وصول مطالبات‌ استقلال و پرسپولیس در فیفا مشکلات کم می‌شودتاج: استان‌هایی که وضعیت استاندارد برگزاری مسابقات را ندارند، از میزبانی محروم می‌شوند/ تا شرایط آماده نباشد لیگ را آغاز نمی‌کنیم

وی بیان داشت: 114 بازیکن از استان اصفهان در رده‌های مختلف ملی حضور دارند و 4 مربی داریم که در رده‌های ملی فعالیت می‌کنند.

هراتیان گفت: 2 دوره کلاس پیش فصل داوری را از طرف شهرستان‌های خمینی‌شهر و نطنز میزبانی کردیم. مجموعه مربیان و بازیکنان در بخش بانوان در استان اصفهان قوی بوده و تیم نامی‌نو نیز قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار 5 تیم در لیگ دسته سوم داشتیم. استان اصفهان چندین سال به سپاهان و ذوب‌آهن تکیه کرده بود، اما امسال 5 تیم در مرحله دوم لیگ دسته سوم داشتیم و علت این امر نیز پشتوانه‌سازی بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه برای نخستین بار سال گذشته ارزیابی از هیئت‌های شهرستان‌ها داشتیم که نشان داد شهرستان‌ها از چرخه فوتبال خارج شده‌اند، اضافه کرد: تا کنون در هر شهرستان یک لیگ برگزار می‌شد و همین مسئله سبب کاهش انگیزه شهرستان‌ها شده بود و به همین دلیل با همکاری روسای هیئت‌های شهرستانی لیگ در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود