Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:10:55 GMT

سرمربی نساجی هفته آینده معرفی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۹۱۰

سرمربی نساجی هفته آینده معرفی می شود

نساجی یکی از معدود تیم های لیگ برتری است که هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده است و بازیکنان این تیم یک به یک به دیگر تیم های لیگ برتری ملحق می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازیکنی که از ترکیب تیم نساجی جدا شد فرشاد فرجی بود که راهی تیم پدیده مشهد شد. پیش از او ولسیانی با سپاهان قرارداد بست، محمد آبشک هم به دعوت تیم فولاد پاسخ مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین خبرهای رسیده از اردوی تیم نساجی حکایت از آن دارد تکلیف این تیم در روزهای ابتدایی هفته آینده مشخص خواهد شد. اگر مالکان این باشگاه تصمیم به فروش امتیاز تیم نگیرند سرمربی تیم را معرفی می کنند و تمرینات این تیم هفته آینده در قا ئمشهر آغاز خواهد شد.

 

فرهاد صنیعی فر که 60 درصد سهام باشگا نساجی را در اختیار دارد دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد با سه گزینه داخلی برای هدایت تیم نساجی صحبت کرده است.

نساجی مازندران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نساجی مازندران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر

دیدار تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر  با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز برتری طلایی‌پوشان ادامه یافت در پایان سپاهان با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان شوند.

سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت میزبان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟