Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@20:10:47 GMT

شش سری جهیزیه به نوعروسان در تبریز اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۹۶۴

شش سری جهیزیه به نوعروسان در تبریز اهدا شد

مریم شایقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: همه ساله به همت بسجیان و مردم خیر شهرک یاغچیان این حرکت مبارک برای کمک و مساعدت به خانواده ها و نوعروسان نیازمند صورت میگیرد.

وی ادامه داد: امسال نیز این مراسم به مناسبت گرامی داشت سالگرد شهادت شهید چمران در مسجد نور شهرک یاغچیان با حضور مسولین و مردم خیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد