Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:04:50 GMT

۶۰ هزار نفر در پویش کنترل فشار خون کاشان غربال شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۹۹۰

۶۰ هزار نفر در پویش کنترل فشار خون کاشان غربال شدند

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با راه اندازی پویش کنترل فشار خون تاکنون ۶۰ هزار نفر غربال شده اند، اظهار داشت: این جامعه آماری، تنها ۳۰ درصد از افرادی هستند که باید فشار خون آنها تحت کنترل باشد و بر این اساس ۷۰ درصد از افرادی که باید نسبت به ثبت اطلاعات لازم اقدام کنند، اطلاعات خود را ثبت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پویش تا ۱۵ تیر ادامه دارد، افزود: آنالیز این اطلاعات تا مهرماه ادامه داشته و در آن زمان نتایج آنالیز اطلاعات توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود چراکه اطلاعات این پویش در سامانه‌های آماری این وزارت خانه و به صورت کشوری ثبت و ضبط می‌شود.

عمده فعالیت این دانشگاه در حوزه دخانیات به آموزش و پیشگیری اختصاص دارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه عمده فعالیت این دانشگاه در حوزه دخانیات به آموزش و پیشگیری اختصاص دارد، ابراز داشت: در راستای پیشگیری از شیوع دخانیات سمیناری در دانشکده دندانپزشکی برگزار می‌شود و با نهادهای مختلف نیز در راستای پیشگیری از شیوع دخانیات همکاری‌هایی در حال انجام است.

وی ضمن ابراز تأسف از ریختن قبح استعمال قلیان در محافل عمومی گفت: متأسفانه برخی افراد با استعمال قلیان موجب رنجش دیگران در فضاهای عمومی می‌شوند و این موضوع در نوع خود حق‌الناس محسوب می‌شود که باید برای رفع این مشکل تمهیدات لازم پیش بینی شود.

کد خبر 4646155

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سعدی فردا در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ در این آئین مهدی نوریان، عبدالرضا مدرس‌زاده، سعید شفیعیون، مجید زهتاب، مهرداد چترایی و علی میرانصاری سخنرانی می‌کنند و علی‌اصغر شاه‌زیدی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.


این مراسم فردا از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و سی دقیقه در سرای عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • شب سعدی فردا در کاشان
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور