Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@01:20:59 GMT

آیا حسینی دو میلیارد و نیم به استقلال تخفیف داده است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۰۳۶

آیا حسینی دو میلیارد و نیم به استقلال تخفیف داده است؟

به گزارش وانانیوز، 

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال روز گذشته (چهارشنبه) با کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه، مذاکراتی برای تمدید قراردادش انجام داد. دروازه‌بان استقلال پس از پایان جلسه در صفحه شخصی‌اش مدعی شد که دو میلیارد و نیم به باشگاه تخفیف داده است. علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال گفته بود حسینی برای دو سال خواهان 6 میلیارد تومان شده و با توجه به تخفیف حسینی، قرارداد او سه میلیارد و پانصد میلیون تومان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی علاوه بر اینکه گفته به خاطر هواداران استقلال دو میلیارد و نیم تخفیف داده، مدعی شد که مشکلی برای تمدید قرارداد نداشته و همه می‌دانند چه کسی باعث این اتفاق شده است. باشگاه استقلال اما، هیچ اشاره‌ای به تمدید قرارداد حسینی نکرد. پس از ساعتی، حسینی پست خودش را پاک کرد تا شائبه‌هایی درباره تمدید قراردادش مطرح شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ماجرای تخفیف دو میلیارد و نیم حسینی زیاد درست نیست و گفته می‌شود که دروازه‌بان استقلال به دلیل اینکه تحت تأثیر ایجنت خود قرار دارد، درخواست 5 میلیارد تومانی برای دو فصل کرده است. به همین دلیل است که باشگاه استقلال هیچ واکنشی به مذاکره‌اش با حسینی نشان نداد و قرار شده بار دیگر مذاکرات طی امروز و فردا ادامه داشته باشد تا بلکه حسینی به خاطر آنچه خودش گفته، تخفیف بدهد. ناگفته نماند که باشگاه استقلال با توجه به جدایی مهدی رحمتی، دنبال گزینه‌ جانشینی او بوده تا با حسینی برای رسیدن به درون دروازه رقابت داشته باشد. 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!