Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فردین پیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرزبانان این استان با اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۸۷۷ هزار و ۴۰۰ انواع سیگار خارجی در مارک‌های مختلف را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این عملیات قاچاقچیان کالا با مشاهده سرعت عمل و تیزبینی مأموران با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه از صحنه متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران قرار دارد، بیان کرد: ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق به داخل کشور نه تنها به تولید و بازار داخلی ضربه می‌زند بلکه ممکن است در لوای آن امنیت کشور نیز به خطر بیافتد.

وی اضافه کرد: مرزبانان آذربایجان غربی به شدت با این پدیده شوم برخورد قانونی می کنند و به صورت شبانه روزی مرزها را تحت کنترل دارند.

۹۶۷ کیلومتر از مرزهای ایران با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان در آذربایجان غربی قرار دارد.

۶۰۰۹/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این کالای قاچاق از سوی مأموران انتظامی ملکان کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است، افزود: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق ۷۴۱ میلیون و ۴۰۸ هزار ریال است.

وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان به دلیل دفاعیات غیرموجه و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی، یادآور شد: این میزان پوشاک خارجی از یک دستگاه خودروی سواری کشف شده است.

کد خبر 6083814

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان