Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده به شرح زیر است:

در پرونده شکایت حمیدرضا منصوری با باشگاه سپیدرود رشت، کمیته وضعیت با توجه به بررسی پرونده دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی و 249 قانون تجارت حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 700/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکایت ولی خورسندی از امید سینک بازیکن باشگاه نساجی مازندران، سینک به پرداخت مبلغ 490/000/000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 9/800/000 ریال هزینه دادرسی در حق خواهان (ولی خورسندی) محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ 140/000/000 ریال مردود و قابل رسیدگی دانست.

در پی شکایت حمیدرضا عسگری از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 75/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت پیمان پورصادقی از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت با توجه به بررسی پرونده دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 475/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

همچنین در پی شکایت علیرضا فضائلی از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 263/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین  کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی باشد.

با توجه به شکایت ولی خورسندی از فرشاد سالاروند بازیکن استقلال خوزستان، این بازیکن به پرداخت مبلغ 820/000/000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 16/400/000 ریال هزینه دادرسی در حق ولی خورسندی محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ 350/000/000 ریال مردود و قابل رسیدگی دانست.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس شهرداری فدراسیون فوتبال قانون تجارت نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس