Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز پنجشنبه در نشست مدیران روابط عمومی های شهرستان مرند، اظهار داشت: مدیران روابط عمومی دستگاهها باید از عملکرد ادارات دفاع کرده و خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.
وی افزود: روابط عمومی ها سعی کنند در مهندسی خبر، خبرگی داشته و در ایجاد تعاملات در خود و جامعه، رفتارسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه مرند شکل گیری هویت سازمان را از دیگر وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: ضروری است آنها جامعه را در برابر مشکلات موجود در شهر اقناع کنند که این جز با پیشرفت در کار و اطلاع رسانی ممکن نیست.
وی با اشاره به خصوصیات روابط عمومی ها تاکیدکرد: روابط عمومی ها باید در خبر رسانی، بدون حب و بغض عمل کرده و ضمن کسب آموزشهای لازم، منافع جمعی را در نظر بگیرند.
گرشاسبی اصل مجادله و ستیز را بازدارنده توسعه بیان کرد و افزود: مجادله و ستیز توسط روابط عمومی ها، برای شهرستان و نظام اداری سازنده نیست و باید از آن دوری کرد.
گرشاسبی اظهار داشت: روابط عمومی ها باید ضمن بیان حقایق، دنبال هویت سازی و تعامل و روابط با مردم بوده و واقعیات ادارات را بیان کنند.
فرماندار مرند تاکید کرد: ضعف هایی که در انتقال زحمات ادارات وجود دارد باید رفع شده و بر اساس قوانین و مقررات عمل شود.
وی با بیان اینکه انعکاس رویدادهای مهم در شهرستان وظیفه روابط عمومی ها است، خاطرنشان کرد: نقش دیگر آنها، ارتباط سازی بوده و اینکه با هنرمندی، اقدامات مربوط به خود را اطلاع رسانی نمایند.
گرشاسبی در ادامه به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه، روابط عمومی ها باید برای ایجاد علقه و تعامل تلاش کرده و مسیر را به سمت هم افزایی ببرند.
وی اظهار داشت: هنر روابط عمومی ها این است تا رفتار سازنده داشته و عملکرد را بصورت مثبت، متقن و کارشناسی به مردم ارائه دهند تا مردم نیز مسیر خود را مبتنی بر واقعیات مشخص کنند.
فرماندار مرند یادآوری کرد: در صورتی که در نظام اداری ما، نگرش توسعه ای وجود داشته باشد دستیابی به پیشرفت و توسعه ممکن خواهد بود.
بنابر این گزارش، در ادامه این نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان مرند برگزار و نفرات منتخب روابط عمومی ها مشخص شدند.

۹۹۱۶/‏۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندار سیریک گفت: بارندگی که از ساعت ۴ بامداد شروع شده و همچنان به شدت ادامه دارد، موجب آب گرفتگی زیاد شهر کروک شهرستان سیریک شده است.

محمد رضا پاکروان گفت: این بارش‌ها موجب تخریب یک باب منزل مسکونی هم شد، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

بیشتر بخوانید؛ آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

فرماندار سیریک گفت: اکنون نیرو‌های شهرداری با استفاده از ایجاد سد و بند شنی، از ورود آب به داخل منازل مردم جلوگیری می‌کنند.
شهر کروک بیش از شش هزار نفر جمعیت دارد.

دیگر خبرها

  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است