Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:00:37 GMT

دروغ بزرگ دونده کنیایی فاش شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۲۶۴

بررسی‌های بیمارستانی در نایروبی نشان داد که دونده مطرح زن کنیایی که به دلیل دوپینگ ۴ ساله محروم شد، یک مرد است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم شیس چپکوسگی، ورزشکار کنیایی که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به دلیل تست مثبت دوپینگ پس از شرکت در دوی نیمه‌ماراتن بانوان در مالزی ۴ سال محروم شد یک مرد است.

این دونده کنیایی که در بسیاری از رقابت‌های دوومیدانی به عنوان یک زن شرکت کرده بود روز ۴ ماه ژوئن قصد داشت به عنوان یک پرستار در یکی از بیمارستان‌های شهر نایروبی آغاز به کار کند، اما همکارانش فریبکاری او را فاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس نیز پس از بازداشت شیس چپکوسگی متوجه شد که او یک مرد است.

شیس چپکوسگی پس از دستگیری گفت: من یک مرد هستم، اما زمانی که به صورت حرفه‌ای وارد ورزش شدم در مدارک خودم نشان دادم که یک زن هستم!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک دونده کنیایی دونده اردبیل اس 400 علی شمخانی ماده 36 برجام ماده 26 برجام کیمیا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!

همشهری آنلاین- تیم ملوان با ارائه یک نمایش خوب و قدرتمندانه مقابل پرسپولیس، یک بازنده سربلند لقب گرفت و حتی خیلی‌ها اعتقاد داشتند باخت این تیم به‌خاطر اشتباهات داوری بوده نه برتری تیم میزبان. تیم مهدی تارتار در زمین تیمی که مالکانه‌ترین بازی‌ها را در این فصل داشته ۴۵درصد مالکیت توپ داشت و تعداد شوت‌هایش هم تفاوت چندانی با حریف نداشت.

۴۵درصد مالکیت توپ و ۴۰۶پاس با دقت ۷۴درصد، سهم ملوان از این مسابقه سخت و پر از درگیری بود. در آن سوی میدان پرسپولیس با ۵۵درصد مالکیت توپ و ۵۰۷پاس با دقت ۸۲درصد در همه این زمینه‌ها برتری نسبی داشت اما برتری‌اش نسبت به بازی‌های گذشته کمتر و خفیف‌تر بود که این اتفاق حاصل بازی خوب ملوانی‌ها به‌خصوص در نیمه دوم مسابقه بود. تعداد شوت‌های این مسابقه ۸ بر ۶ به سود پرسپولیس و شوت‌های داخل چارچوب هم ۳ بر یک به سود سرخپوشان بوده است. با وجود تمامی این آمارهای نزدیک، امید گل دو تیم فاصله نسبتا زیادی دارد. پرسپولیس موفق به خلق امید گل ۱.۳۸ شده اما امید گل ملوان با وجود حملاتش از ۰.۱۸ فراتر نرفته است. این نشان می‌دهد با وجود اینکه ملوانی‌ها بارها تا نزدیکی دروازه پرسپولیس پیش رفتند و توپ را در آن حوالی به گردش در آوردند اما خط دفاعی پرسپولیس موقعیت چندانی به آنها نداده است.
سایت متریکا عنوان بهترین بازیکن زمین در این مسابقه را هم به گلزن بازی داده است. عیسی آل‌کثیر در این میدان یک بار فرصت ضربه‌ زدن به سمت دروازه را پیدا کرد که همان یک ضربه تبدیل به گل شد تا مهاجم پرسپولیس وظیفه‌اش را به‌طور تمام و کمال انجام داده باشد. عیسی در این مسابقه نمره ۷.۷۴ را از متریکا گرفت و بالاتر از امید عالیشاه و مسعود ریگی به عنوان برترین بازیکن زمین برگزیده شد. در تیم ملوان هم بالاترین نمرات را محمدرضا سلیمانی و محمد عمری گرفتند.

کد خبر 844018 برچسب‌ها باشگاه ملوان بندر انزلی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دوندگان آفریقایی به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود!
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!+ عکس
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!
  • حمله ایران به مواضع اسرائیل بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود
  • نیشابور در شکل گیری تمدن ایران اسلامی نقش اساسی داشته است
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!