Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس راهور یکی از مخالفان اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های زاهدان بوده است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی نام درست در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح یک طرفه‌کردن برخی از خیابان‌های شهر زاهدان در جلسه شورای ترافیک شهرستان تصمیم‌گیری و در این رابطه با استانداری بحث و مجددا طرح بررسی شد که یکی از مخالفان آن راهور بوده اما در حال حاضر این طرح اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: مصوبه شورای ترافیک شهرستان زاهدان با ریاست فرماندار برگزار شده که فعلا قرار شده این طرح 6 ماه به صورت آزمایشی اجرا شود اما بعید است که طرح برگردد و ممکن است به صورت دائم این طرح ترافیکی در شهر اجرا شود.

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها طی امروز و فردانشست زمین در خیابان شریعتی کرمانشاه؛ محدودیت ترافیکی در این خیابان اعمال می‌شودمحدودیت ترافیکی در محور کندوان اعمال می‌شود

وی عنوان کرد: در جلسه قبلی شورای ترافیک شهر زاهدان که تقریبا هفته گذشته در استانداری برگزار شد از سوی راهور نارضایتی مردم از این مطرح شد اما فرماندار شهرستان زاهدان گفت تاکنون هیچ نارضایتی به فرمانداری در این خصوص اعلام نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم برای نشان‌دادن اعتراض و نارضایتی خود از این طرح تابلوهای خیابان‌هایی که در طرح ترافیکی قرار گرفته‌اند را در آورده‌اند و یا برخی از علائم راهنمائی رانندگی را رنگ زده‌اند تا قابل تشخیص نباشد.

سرهنگ نام‌درست با بیان اینکه براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان و موافقت اعضاء مسیر میدان شهداء به خیابان آزادی از سمت میدان یک طرفه شده است، تصریح کرد: براساس همین مصوبه میلان‌های خرمشهر 3 و11 از سمت شرق به غرب و انتهای خیابان امام خمینی(ره) و سعدی یک طرفه شده است.

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین