Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: ۹۰ درصد دانش‎آموزان تابستان خود را بدون توجه به غنی سازی اوقات فراغت پشت سر می‎گذارند و این دانش‎آموزان در معرض خطرهای اجتماعی زیادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» امروز(پنجشنبه 30 خرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد:  4 هزار و 500 دانش آموز در طرح تابستان شرکت کردند و این تعداد معادل 5 درصد دانش آموزان شهرستان گرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه به همین میزان دانش‎آموز نیز در بخش‎های خصوصی و با حضور در کلاس‎های مختلف اوقات فراغت خود را در تابستان پر می‎کنند، افزود: 90 درصد دانش‎آموزان تابستان خود را بدون توجه به غنی سازی اوقات فراغت پشت سر می‎گذارند و این دانش‎آموزان در معرض خطرهای اجتماعی زیادی هستند.

 

حمیدی یادآور شد: دستگاه‎های اجرایی در تامین اوقات فراغت دانش‎آموزان اهتمام داشته باشند و در مباحث آموزشی می‎توانند در قالب کلاس‎های مختلف به تامین اوقات فراغت دانش‎آموزان کمک کنند.

 

وی گفت: اگر اوقات فراغت دانش‎آموزان در تابستان مدیریت نشوند ضربه سنگینی خانواده‎ها می‎بییند و آسیب‎هایی اجتماعی زیادی آینده دانش‎آموزان ما را می‎تواند به مخاطره بیندازد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل خراسان جنوبی بیرجند دهه کرامت در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت کانون های مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت فرماندار گرگان غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال «جهش تولید بامشارکت مردم» باید به جوانان اعتماد کنیم گفت: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد کردیم و امروز دستاورد آن را در حوزه نظامی و دفاعی می‌بینیمگ باید در بخش اقتصاد دانش بنیان هم از جوانان بنحو احسن استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: آنچه که امروز همه ما درک می‌کنیم، این است که اگر پای یک کاری مانند اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها بایستیم و علم و دانش روز را مد نظر قرار دهیم، رشد و توسعه و پیروزی ما قطعی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما کشوری بودیم که زمانی در جنگ تحمیلی از لیبی موشک می‌گرفتیم تا در مقابل موشک باران عراق از ملت دفاع کنیم، یک روزی تصمیم گرفته می‌شود با دانش روز و با حساب باز کردن روی جوانان با کار جهادی وجهشی کشور را خود کفا و بی نیاز کننم تا عزت دنیا شود.

استاندار اذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز هم همان روز است، اگر پای یک کاری بایستیم و با علم روز به جوانان اعتماد کنیم، یقینا دنیا را شگفت زده می‌کنیم، امروز به عزتی و عظمتی رسیده ایم و مصداق ایران قوی را می‌بینیم، چون دشمن مقابل توانمندی‌های ایران شوکه شده است.

وی توجه به علم و دانش، کار صحیح و برنامه ریزی شده در بخش نظامی را ضامن استقلال نظامی کشور در دنیا برشمرد و گفت: در حوزه اقتصاد هم می‌توانیم اینگونه عمل کنیم، ما در عرصه اقتصاد هم به این فرهنگ دانش پایه نیاز داریم تا با اعتماد به جوانان به نتیجه برسیم.

رحمتی اظهار کرد: باید وارد نقشه راه شویم و میزان استفاده از شرکت‌های دانش بنیان را بسنجیم، اولین نکته اینکه همه دستگاه‌های متولی در رشد و اقتصاد باید با شرکت‌های دانش بنیان هم افزایی داشته و از ظرفیت‌های آنان بویژه جوانان استفاده کنند تا جهش تولید با مشارکت مردم عملی شود.

وی ادامه داد: رشد استان در بخش شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوب بوده، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل باید تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند