Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدی اصل ظهر امروز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه زندان الیگودرز قبل از انقلاب ساخته شده بود که فضای کافی را نداشت، لذا ساخت زندان جدید الیگودرز را در دستور کار داریم و قرارداد فاز یک تدوین شده است، اظهار داشت: در زندان مرکزی ۴ بند جدید با ظرفیت ۸۰۰ نفر را ایجاد داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دو بند جدید زندان مرکزی افتتاح و دو بند دیگر ۹۰ درصد پیشرفت دارند، این پروژه با اعتبار ۳ میلیارد تومان اجرایی شده است.

مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد: سالن ورزشی در کانون اصلاح و تربیت به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرایی شده است.

محمدی اصل با بیان اینکه در زندان مرکزی و اردوگاه ها دستگاه ایکس ری و گیت ها را نصب کرده ایم، افزود: گازرسانی زندان بروجرد، پیگیری ساخت بازداشتگاه پلدختر و کوهدشت و… از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در جریان عفو ۲۲ بهمن، ۱۱۰۹ نفر آزاد شدند و ۶۰۰ نفر هم تخفیف مجازات گرفتند، یادآور شد: همچنین ۳۹۴ نفر آزادی مشروط گرفته اند.

مدیرکل زندان های لرستان گفت: ۱۷۹۹ مورد بازدید قضات از زندان های استان را داشته ایم.

کد خبر 4646221

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو رفع شد | این سه دستگاه مسئولند
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد