Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@19:51:28 GMT

شمخانی: مرز هوایی ما خط قرمز است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۴۳۵

شمخانی: مرز هوایی ما خط قرمز است

شمخانی تاکید کرد: با همه قوا از خطوط هوایی کشورمان و مرزهای آبی سرزمین خود دفاع می‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دیروز در حاشیه اجلاس مقامات عالی امنیتی ۱۲۰ کشور جهان در روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما بارها تاکید کرده‌ایم که با همه قوا از خطوط هوایی کشورمان و مرزهای آبی سرزمین خود دفاع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: "اف ای آر"(مرز هوایی) ما خط قرمز است و فرقی ندارد که هواپیمای کدام کشور از آن عبور کرده است به متجاوز همواره پاسخ سخت داده و خواهیم داد.

پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک آمریکا"، بامداد امروز در سواحل استان هرمزگان ، با پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران سرنگون شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پهپاد آمریکایی دبیر شورای عالی امنیت ملی سرنگوني پهپاد آمريكايي علی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پیامی به به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی امنیت ملی نوشت: همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

وزیر دفاع افزود: بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم کرده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • زلنسکی: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • استاد حقوق: عملیات وعده صادق دفاع مشروع بود
  • حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود