Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:40:46 GMT

پوستر/ جاسوس ناکام

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۴۴۷

پوستر/ جاسوس ناکام

پوستر اروم نیوز با موضوع سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، روابط عمومی کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی امریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اسراییل در رسیدن به اهدافش در جنگ غزه ناکام مانده است

مقامات صهیونیست ۳ هدف اصلی برای آغاز عملیات نظامی در غزه عنوان ساخته بودند: نخست، از بین بردن حماس، دیگری آزادی اسرای صهیونیست در بند حماس، و آخر، ایجاد امنیت دائمی برای این رژیم به طوری که دیگر این باریکه تهدیدی امنیتی برای صهیونیست‌ها محسوب نشود. با این حال، هرچه از جنگ می‌گذرد تل آویو نه تنها از اهداف خود دورتر می‌شود، بلکه در باتلاق این جنگ بیشتر فرو می‌رود. 

به گزارش الجزیره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (دوشنبه) اعلام کرد اسراییل نه تنها در رسیدن به اهدافش در جنگ ناکام مانده، بلکه حمایت‌های بین المللی از خود را نیز از دست داده است. 

وی خاطر نشان کرد: فلسطینیان در غزه مقاومت بی نظیری را در برابر نظامیان صهیونیست تا به امروز نشان داده اند و همین موضوع مانع از دستیابی اسراییل به اهداف نظامی خود در این جنگ شده است. 

هنیه با اشاره به قطعنامه‌ای که دیروز در شورای امنیت سازمان ملل برای استقرار فوری آتش بس در غزه به تصویب رسید، تاکید کرد: تصویب این قطعنامه به روشنی نشان داد حمایت‌های سیاسی بین المللی از اسراییل در جنگ غزه در حال کاهش است. ما از کشور‌های دوست برای حمایت از ما در این جنگ تشکر می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • حماس: اسراییل در رسیدن به اهدافش در جنگ غزه ناکام مانده است
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد اشغالگران به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»