Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران گفت: سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا حاصل یک پیام آشکار و دقیق بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن انقلاب اسلامی ایران در مقابل تعرض بیگانگان عکس العملهای قاطع و قطعی خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه نهایی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن 6 هزار نفر 22 گولان سنندج برگزار شد اظهار کرد:  مردم کردستان ستایش برانگیزند، احساس برانگیزترند و سرشار از عاطفه هستند و ۵۴۰۰ شهید کردستان نشانه ای از صدق وعده و وفاداری این مردم است و هر جامعه ای که برای آرمانی که مقدس است حاضر جان خود را فدا کند لذا پیشمرگان مسلمان کرد و شهیدان نشانه ای واضح از نیل جاودانگی مردم این خطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه اینجا دیار آگاهی است و سرزمین ماموستا های شهید است افزود: اینجا سرزمین سرزمین شهیدان بزرگی چون پیری و سرزمین فرشته ها ست که همچون فرشتگان آسمانی زمین را منور کردند و شهیدان ما در هر نقطه ای از نقطه نشانه های افتخار ما و بیان کننده آن استحکام ایمان و درخشش روح مقاومت در پیکره مردم ایران هستند.

 



وی افزود: میراث ماندگار ما شهیدان ما هستند و ملت ایران در عالم با صفت اقتدار افتخار و بزرگی ایستادگی پیشرفت و امنیت و رفاه شناخته می شود و همه این افتخارات میراث جاودان ماست که هزاران شهید این کشور آن را به ارمغان آورده اند چرا که در این سرزمین ۲۰ هزار شهید خوابیده اند تا این ملت استوار بماند

 



سرلشکر سلامی با بیان اینکه خون شیعه و سنی در خاک کردستان در یک سنگر جاری شده است خاطر نشان کرد: کردها اصیل ترین قوم ایران هستند و به همین دلیل این سرزمین سالها مورد طمع جهانخوارن غرب و استکبار جهانی بوده است

 



به گفته ی فرمانده کل پاسدران انلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار، سرزمین  ها و بلاد اسلامی را مورد تاخت تازهای خود قرار داده است و در مقطعی سوریه ، زمان عراق و امروز یمن و سال ها کردستان سیاست های استعماری برای شکست امت اسلامی بوده است و آنها می خواستند کردستان را سکوی پرتاب برای شکستن وحدت اسلامی قرار دهند اما آگاهی ایمان و روح حماسه آفرینی مردم کرد در پیوند با همه ملت ایران اجازه نداد این توطئه شوم شکل گیرد.

 



وی ادامه داد: کردستان به محل دفن سیاست بیگانگان تبدیل شده و هر چه می خواستند انجام دادند اما به نتیجه ای نرسیدند لذا ، کردستان  نقطه عطف ملت ایران است.

 



وی گفت: امروز کردستان در حال پیشرفت است ، سرزمینی جلوه های پیشرفت در آن نمایان است و این واقعیتی است که مردمان آن را در آینده خواهند دید.

 



سر لشکر سلامی عنوان کرد: ما از تاریخ سختی عبور کردیم و با دشمن بزرگی درگیر بودیم و دشمن برای خدشه به قومیت ارضی از هر راهی استفاده می کند تا ملت ایران را شکست دهد ، اما ملت ایران از ارتفاع اراده دشمنان عبور کرده تا تحریم های اقتصادی سنگین برای شکست دادن این ملت همچنان در جریان است و همچنان ناکام و بی نتیجه مانده است.

 


ایران پیروز جنگ جهانی اقتصادی خواهد بود

 


وی با بیان اینکه ایران پیروز جنگ جهانی اقتصادی خواهد بود افزود: ما شاهد شجاعت عقلانیت وحدانیت تدبیر تفکر مدیریتی که امام راحل تجسم حقیقی آن بود و رهبر انقلاب حکیمانه با ژرف اندیشی بلندنگری و افق های وسیع اندیشه و شجاعت در روح حسینی به هوای ملتی وفادار در این میدان های نبرد جهانی آفرینشگر افتخارات بزرگ است



وی اضافه کرد: مسیر ما در این گذرگاه سخت تحریم دست یابی به عزت اقتصادی و بریدن دست بیگانگان است اما دشمنان ما کجا هستند آنها در همه سرزمین های اسلامی شکست خوردند، آنها سرگردان شدند ، بی عمل هستند با ابهام مواجه هستند و نمی دانند چه کنند.



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می خواستند با ۱۵۰ هزار سرباز عراق را فتح کنند و یک حکومت مطلوب برای خود بسازنند اما امروز عراق در کنترل سیاست های آمریکا نیست بلکه انقلاب اسلامی امروز در عراق هست و خواستگاه سیاسی مردمان این سرزمین است.



امروز پوکی استخوان و ضعف موریانه ای از درون، قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است



وی با بیان اینکه امروز پوکی استخوان و ضعف موریانه ای از درون، قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است افزود: آنها می خواستند با تحریم اقتصادی در حداکثر درجه ممکن در کنار عملیات روانی ملت ایران را به تسلیم در برابر خواسته هایشان وادار کنند اما مردم ایران آگاهانه برای حفظ استقلال و عزت و استقامت خود ایستاده و آنها را در این سناریو شکست دهند.

 



وی افزود: دشمن می خواست بگوید که راه حل عبور از مشکلات مذاکره است در  حالیکه تجربیات نشان داده که به دولت آمریکا اعتمادی نیست و ما با منطق مقاومت قد برافراشته ایم  و این مقاومت مردم ایران، دشمنان را افسرده کرده و خود به استقلال آزادی عزت و اقتدار رسیده ایم.

 



وی یاداور شد: شهیدان با الهام از قرآن به ما یاد داده اند که اگر ایستادکی کنیم نصرت خداوند جاری می شود و ما در ایستادکی در مقابل دشمن از تحریم و توطئه عبور خواهیم کرد ، بنابراین ما در جنگ ایستادیم و پیروز شدیم و هجمه فرهنگی پیروز میدان شدیم و فریب قدرت های دشمن را نخوردیم و به حراست از دستاوردهای انقلاب پرداختیم و پیروز شدیم.

 


منطق ما مبارزه است نه مذاکره


وی گفت: منطق ما مبارزه است نه مذاکره؛ چرا که محتوای مذاکره تسلیم است و فشار دشمن تشدید می شود و آنها را به این واقعیت می دارد که فکر کنند ما از ارتفاع مقاومت تزلزل کردیم.

 


وی بیان داشت: شکوه و عظمت و وقار کلام رهبر انقلاب را دیدیم که چطور شجاعانه با منطق برای هسته جهان پیام بزرگ مقاومت ملت ایران را بیان کردند ، بنابراین این راه صراط مستقیم ماست و مردمان کرد که بخشی از استقلال و حقانیت ارضی و حراست از مرزهای را به عهده دارند همواره یار و یاور جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

 



مدافعان مرزهای میهن انقلاب اسلامی ایران در مقابل تعرض بیگانگان عکس العملهای قاطع و قطعی خواهند داشت

 


وی گفت: امروز پدافند نیروی هوای فضا سپاه یک فروند هواپیمای جاسوسی را که در حال تعرض به امنیت ما بود با شجاعانه سرنگون کرد این منش و روش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشمنان ماست.
وی گفت: سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا حاصل یک پیام آشکار و دقیق بود و ان اینکه مدافعان مرزهای میهن انقلاب اسلامی ایران در مقابل تعرض بیگانگان عکس العملهای قاطع و قطعی خواهند داشت .

 



سرلشکر سلامی افزود: مرزهای ما خط قزمر ما است و هر دشمنی که بخواهد به سر زمین ما تعرص کند برنخواهد گشت و نابود میشود و تنها راه ان احترام به تمامیت ارضی و منافع حیاتی ملت بزرگ ایران است.

 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما اعلام میکنیم که بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم اما برای جنگ کاملا آماده هستیم و این حادثه نشان روشنی از این پیام دقیق بود که فرزندان عزیز این سرزمین، پیشمرگان مسلمان کرد و مردان مجاهد از امنیت، آبرو، و حیثیت و شرافت این مملکت پاسداری میکنند و به دشمن خواهند گفت هر کجا باشید شما را میابیم و امان نمیدهیم چرا که قدرت ملت ایران یک قدرت آزموده شده در دنیا است و ما وارث صدها هزار شهید هستیم و در پاسداری از خونشان ایستاده ایم.

 


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست یا صرفا حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه در هرکجا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تبریک ۴۶ سالگی سپاه، اظهار کرد: سپاه جزو اولین نهادهای است که پس از پیروزی انقلاب تأسیس شد. چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۵۷ بود که امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۵۸ رسماً فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی با اشاره به تفاوت سپاه پاسداران با سایر نهادها، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست یا تنها حضور نظامی و امنیتی ندارد، بلکه در هرکجا که نظام به او نیاز داشته و حضورش لازم باشد، میدان‌داری می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در هر جایی که تهدیدی برای حفظ نظام، انقلاب، دستاوردها و ارزش‌ها وجود داشته باشد، سپاه وارد میدان می‌شود.

بهشتی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران کرونا که در بحث سلامت مردم تهدید وجود داشت در زمینه‌های پیشگیری، ضدعفونی معابر، ساخت واکسن و حتی تزریق واکسن وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در تمام عرصه‌ها (امنیتی، اقتصادی، معیشتی، سازندگی و سلامت) حضور دارد، گفت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در بحث جهاد آبرسانی کارهای ویژه‌ای را در سطح روستاهای استان انجام داده است و ساخت منزل برای محرومان به ویژه زیرپوشش نهادهای حمایتی در دست اجرا است.

کد خبر 746634

دیگر خبرها

  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است