Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@15:16:57 GMT

رابرت پتينسون براي بتمن راي آورد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۴۸۷

رابرت پتينسون براي بتمن راي آورد

خبرگزاري آريا- سينمادوستان جوان آمريکايي از انتخاب رابرت پتينسون براي ايفاي نقش بتمن در سه گانه در دست ساخت کمپاني برادران وارنر حمايت کردند.
به گزارش آريا، در حالي که عده‌اي معتقد بودند شايد انتخاب نيکلاس هولت بازيگر 29 ساله براي ايفاي نقش بتمن بهتر باشد، رابرت پتينسون 33 ساله در نظرسنجي راي بيشتري را از سوي جوانان کسب کرد و نشان داد انتخاب کمپاني برادران وارنر درست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نظرسنجي از جوانان، 42 درصد افراد 18 تا 29 ساله به رابرت پتينسون راي دادند و 30 درصد موافق ايفاي اين نقش توسط هولت بودند.
هولت براي ايفاي نقش در فيلم‌هاي ابرقهرماني «مردان ايکس» فاکس از شهرت برخوردار است. البته راي وي در ميان رده سني 18 تا 22 سال برابر 48 درصد بود.
اين نظرسنجي در فاصله 6 تا 9 ژوئن از 2201 نفر به دست آمده است. اين در حالي است که تنها چند روز پيشتر پتينسون رسماً به عنوان شواليه تاريکي بعدي معرفي شده بود.
هر دوي اين بازيگران براي ايفاي اين نقش در تست بازيگري شرکت کرده بودند و اگر احتمالاً کمپاني برادران وارنر شکي در انتخاب پتينسون داشت با اين نظرسنجي تکليفش روشن شد.
البته نتيجه نظرسنجي نشان مي‌دهد بدون رده‌بندي سني، نظر همه رده‌هاي سني براي انتخاب پتينسون و هالت برابر بود و هر يک 30 درصد راي را به دست آوردند. دليل اين امر هم اين بود که راي هولت در رده 45 تا 54 ساله 35 درصد در برابر 28 درصد راي پتينسون بود.
در هر حال اين نتيجه نشان مي دهد که تجربه مشاهده پتينسون در مجموعه «گرگ و ميش» تاثير بيشتري بر جوانان گذاشته است و هنوز او را با اين نقش به خاطر دارند.
فيلم «بتمن در برابر سوپرمن» در سال 2016 با فروش 873.6 ميليون دلار در سراسر جهان فيلم موفقي بود و سال بعد «ليگ عدالت» نيز فروشي 657.9 ميليون دلاري را ثبت کرد.
نقش بتمن را تاکنون بازيگران مختلفي ايفا کرده‌اند و در مجموع 39 درصد راي‌دهندگان کريستين بيل را با 39 درصد به عنوان بهترين بتمن انتخاب کرده‌اند. 38 درصد نيز مايکل کيتون را برگزيده‌اند و 19 درصد به جورج کلوني به عنوان بهترين بتمن راي داده‌اند. بن افلک با 18 درصد و وال کيلمر با 17 درصد بتمن‌هاي بعدي هستند.
در ميان زنان گربه اي نيز 42 درصد به هالي بري، 41 درصد به ميشل فايفر و 26 درصد به آن هاتاوي راي داده‌اند.
برترين بازيگر ايفاي نقش جوکر نيز هيث لجر بازيگر فقيد با کسب 60 درصد، جک نيکلسون با 58 درصد و جرد لتو با 18 درصد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رابرت پتينسون بتمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،خالد جنگجو افزود: راه اندازی این گمرک تخصصی از خواسته های مهم بخش خصوصی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اذربایجان غربی بود که با تلاش های صورت گرفته و موافقت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت.

وی ادامه داد: ایجاد رویه واحد در انجام تشریفات گمرکی، توجه دقیق به ارزش محصولات خاص، جلوگیری از بیش و کم‌اظهاری و اعمال دقیق‌تر کنترل‌های لازم از مزایای گمرکات تخصصی است.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • برای بهار 1403 چگونه عطر انتخاب کنیم؟
  • گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا انتخاب شد
  • انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت
  • جلسه ویژه باشگاه تراکتور برای انتخاب جانشین خمس
  • امروز؛ جلسه هیئت مدیره تراکتور برای انتخاب سرمربی
  • جلسه فوق‌العاده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد