Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» برگزار شد و با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف از آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی، شب گذشته چهارشنبه ۲۹ خرداد در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور بیژن اربابی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، شهاب‌الدین عادل؛ رئیس دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر برگزار شد، پس از تقدیر و تشکر رئیس دانشکده سینما تئاتر و قرائت بیانیه هیئت داوران، اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره به شرح زیر قرائت و از آنها تقدیر شد:

تندیس بهترین فیلم داستانی؛ «تشریح» به کارگردانی سیاوش شهابی

تندیس بهترین کارگردانی «او که اهلی نشد» به کارگردانی صالح کاشفی. در این بخش دیپلم افتخار به امیررضا رشتی، میثم حسینی و حامدی پری‌زاده تعلق گرفت.

تندیس بهترین انیمیشن؛ «کلاف» به کارگردانی ملیحه غلام زاده. در این بخش دیپلم افتخار را محبوبه کلایی از آن خود کرد.

تندیس بهترین فیلم سال اولی؛ «به هم زن» به کارگردانی آذین دهقان و پارسا انصاری. در این بخش دیپلم افتخار را عماد حسینی فرد از آن خود کرد.

تندیس بهترین بازیگر زن؛ «او که اهلی نشد» به پانیذ اسماعیلی و آنیتا باقری اهدا شد. در این بخش رایا قاسم‌زاده، دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

تندیس بهترین بازیگر مرد؛ «تشریح» به علیرضا ثانی‌فر اهدا شد. در این بخش دیپلم افتخار را میلاد کفایی و نوید لایقی‌مقدم از آن خود کردند.

تندیس بهترین تدوین؛ «به هم زن» به علی صداقت اهدا شد. در این بخش مهدی حسین‌خانی دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

تندیس بهترین موسیقی متن به سالار محمد اصغری برای فیلم «بهتر از نیل آرمسترانگ» اهدا شد و امیر پورخنجی دیپلم افتخار گرفت.

تندیس بهترین فیلمبرداری را سروش علیزاده برای فیلم «بهتر از نیل آرمسترانگ» از آن خود کرد و فرید طهماسبی دیلپلم افتخار گرفت.

تندیس بهترین فیلمنامه به شکل مشترک به نوید لایقی‌مقدم برای فیلمنامه «اضافه بار» و امیر رضا دشتی و مسثم حسینی و حامدی پری‌زاده برای فیلمنامه «تاناکورا» اهدا شد.

تندیس بهترین صدا را محمدحسین ابراهیمی و حامد حسین‌زاده برای فیلم «نفر سوم» از آن خود کردند.

تندیس بهترین طراحی صحنه را پوریا اخوان برای فیلم «آیسان» از آن خود کرد.

دیپلم افتخار بهترین مستند به فریدون عربی برای فیلم «لاله» رسید.

تندیس بهترین فیلم تجربی را پارسا بازرگانی برای فیلم «روزه» از آن خود کرد و از ارغوان صدرالاسلام برای فیلم «به چیز دست بزن» تقدیر شد.

جایزه ویژه هیئت داوران این دوره از جشنواره نیز به فیلم «نفر سوم» به کارگردانی پویا امین‌پوری اهدا شد.

همچنین عماد حسینی به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منصوب شد.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم «نهال» رضا باستانی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر آنلاین، دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم. فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید. سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کد خبر 846553 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها سلامت خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت