Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه افتتاحیه جشنواره فرهنگی و ورزشی سیلوانا در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و رونق مناطق روستایی یکی از مهمترین دغدغه‌های نظام اسلامی بود و تاکنون نیز تمامی ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار ۱۰۰ درصد از امکانات زیرساختی و خدماتی بهرمند هستند که این خدمت رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امید در ادامه با اشاره به اینکه رونق اشتغال روستایی یکی از مهمترین برنامه دولت تدییر و امید است گعفت: طبق تصمیم دولت و مجلس در سال ۹۷ از محل صندوق توسعه ملی ۱۸ هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستایی اختصاص یافته که تاکنون ۱۳ هزار میلیارد تومان آن ابلاغ شده که از این میزان ۷ میلیارد تومانش جذب و مابقی نیز امسال جذب خواهد شد.   وی نرخ سود این تسهیلات را ۶ و ۴ درصد و بازپرداخت آن را ۹ سال اعلام کزد و گفت: تاکنوت با تزریق این مقدار تسهیلات طبق اعلام مرکز آمار کشور نرخ بیکاری روستایی ۲ درصد کاهش و سهم اشتغال روستایی در اشتغال کل کشور ۲۵ درصد افزایش نشان میدهد.   انتهای پیام/م   سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ارومیه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستا اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست؛ گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافته است.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است، دهیاران با تبلیغ و تشویق روستائیان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت