Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه به ۳۱ روستای شهرستان گلپایگان با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان آبرسانی شد، گفت: ۱۰ روستای شهرستان گلپایگان نیاز به آبرسانی دارد و در صورت انجام آن، آبرسانی به گلپایگان، به صورت کامل انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «حسین یارمحمدیان» در آیین افتتاح آبرسانی به 41 روستای گلپایگان که در حسینیه علمدار روستای نیوان نار برگزار شد، با بیان اینکه آبرسانی به شهر های گلپایگان، گلشهر 31 روستا با بیش از 40 میلیارد تومان انجام شد و این شهرستان با این قدمت تا قبل از این دولت آبرسانی نشده بود، گفت: 10 روستای باقی مانده شهرستان گلپایگان به زودی  با هزینه نزدیک به 20 میلیارد تومان آبرسانی خواهد شد تا افتخار کنیم که همه روستاها آبرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه همه می دانیم که تحریم و سیلاب بر کشور فشار آورده است، مردم آگاهند و مطالبات آنها عقلانی است، بیان کرد:  مدیریت سد کوچری را طبق قانون 1383 مجلس  که مدیریت هر سد با همان استان باشد، به شرکت آب استان اصفهان  واگذار کنید و تغدیه مصنوعی در شهرستان ایجاد شود تا از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

 

وی خواستار حقابه و تعیین سهمیه کشاورزی و زیست محیطی در شهرستان در حوزه سد گلپایگان و کوچری براساس آورد سدها شد، افزود: فاضلاب گلپایگان دارای ردیف بودجه است و پیش بینی 200 میلیارد تومان هزینه برای ساخت  آن می شود و تا کنون پنج درصد رشد فیزیکی داشته است، امیدواریم اعتبار آن تامین شود تا این طرح نیز به سرانجام برسد.

یار محمدیان با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه  امروز وعده ای امید آفرین داده شود و با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه ای برای تامین آب شرب سالم منطقه است، درخصوص  انتخاب مکان جلسه گفت: مکان جلسه مسجد است زیرا نظام جمهوری اسلامی خواستگاه مسجد دارد و از مسجد انقلاب به ثمر نشست و پیشگامان انقلاب از مسجد برخاستند پس روی مرکزیت مسجد می مانیم  تا این فرهنگ مسجد را اشاعه دهیم./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت اردبیل بیرجند دهه کرامت ایلام مجلس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان کانون های مساجد سد کوچری گلپایگان فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد

 جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جلسه کمیته مدیریت بحران که با حضور اعضای کمیته و مدیران ادارات تابعه برگزار شد، گفت: تمامی مدیران امور آبفا، ضمن بازدید از تأسیسات آبرسانی تحت پوشش، هرگونه نقص فنی یا اختلال در عملکرد تأسیسات ناشی از شرایط جوی حاکم در منطقه خود را گزارش کنند و برای رفع آن اقدامات لازم در اسرع وقت به عمل آورند. 

 او افزود: براساس اعلام مدیران آب و فاضلاب شهرستانها تامین و توزیع آب در شهرهای استان از وضعیت پایداری برخوردار است. 

علمدار از آماده باش نیروهای  عملیاتی  حوزه بهره برداری آب و فاضلاب تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و بر ثبت گزارش حوادث و رویداد های منجر به ایجاد شرایط اضطراری و بحران در سامانه ی سحاب تاکید کرد.  

او به مدیریت بهینه مصرف آب اشاره کرد و از تمامی عوامل اجرایی آبفای استان خواست پس از بارندگی ، از مناطق و  تأسیسات تحت پوشش بازدید به عمل آید و گزارش هر گونه آسیب یا خسارت به تاسیسات و اماکن را همراه با برآورد اولیه خسارت با فوریت به دفتر مدیریت بحران ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • پرواز فلامینگوها بر فراز گاوخونی
  • خشکی گاوخونی از عوامل خیزش گردو خاک اصفهان
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی