Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار این دو تیم روز ۲ خرداد ماه برگزار و از سوی ندا عزیز پور، مربی تیم پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر روزشی که سبب اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه خلیج فارس شیراز به دلیل تخلف اسدی و کوروش براتی  مسئول حراست و سالن محل برگزاری مسابقه و ضرب و شتم بازیکنان تیم مقابل و سرمربی آن، رفتار غیر ورزشی با مربی تیم مقابل از سوی فردی به نام مکانی، که هیچ مسئولیتی نداشته و از همراهان تیم بوده، لذا تماشاگر محسوب و تنبیه متوجه باشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه تعلیقی از میزبانی در مسابقات خانگی برای مدت ۶ ماهه از تاریخ صدور این رای ( ۲۸ خرداد) محکوم شد.

تیم پالایش گاز ایلام نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از پایان مسابقه و هنگام ورود به رختکن و هجوم به سوی داور به توبیخ کتبی و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

آرای انضباطی لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد