Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@08:45:30 GMT

نمایشگاه اسباب بازی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۴۱

‍‍‍‍‍‍

تولید کنندگان اسباب‌بازی ایرانی نمایشگاهی از آثار خود را برپا کرده‌اند تا هموطنان را با آخرین محصولات خود آشنا کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برخی از اسباب‌بازی های عرضه شده در این نمایشگاه هم تولید داخل است و هم ماهیت ایرانی دارد! این نمایشگاه تا فردا در سالن حجاب تهران پذیرای خانواده‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک

خودروسازان چینی مانند جیلی و اکسپنگ قرار است در نمایشگاه بانکوک، یک نمایشگاه یک هفته‌ای که چهارشنبه (۲۷ مارس) آغاز می‌شود، جدیدترین خودروهای برقی خود را برای مشتریان تایلندی رونمایی کنند.

به گزارش ایسنا، با افزایش فروش خودروهای برقی، خودروسازان چینی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک این هفته در کانون توجه قرار خواهند گرفت و این امر بر چالش فزاینده‌ای برای غول‌های خودروسازی ژاپنی تاکید می‌کند.

خودروساز زیکر در هانگژو، در ماه ژوئن دو مدل خودروی الکتریکی را در تایلند ارائه خواهد کرد. زیکر با شرکت‌های چینی مانند بی‌وای‌دی و گریت وال موتورز که در حال حاضر بیشترین سهم را از بازار خودروهای برقی تایلند دارند، رقابت خواهد کرد.

شرکت خودروسازی اکسپنگ، یک خودروی پهپاد پرنده را در غرفه خود به نمایش می‌گذارد و در نظر دارد امسال پنج نمایشگاه در تایلند افتتاح کند تا خودروهای برقی بالاتری را ارائه دهد.

خودروسازان چینی متعهد شده‌اند که بیش از ۱.۴۴ میلیارد دلار در تاسیسات تولید در بزرگترین قطب تولید خودرو در جنوب شرقی آسیا سرمایه‌گذاری کنند. تایلند در نظر دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳۰ درصد از تولید سالانه خودرو خود را به خودروهای برقی تبدیل کند. سال گذشته تایلند ۱۶۴ خودروی برقی باطری تولید کرد.

بر اساس گزارش رویترز، خودروسازان بزرگ ژاپنی قرار است ۱۵۰ میلیارد بات (۴.۳۴ میلیارد دلار) در تایلند طی پنج سال سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • تولید پد ضد ارتعاش با دانش فنی ایرانی
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی
  • تولید داروی فاکتور ۸ نوترکیب ایرانی
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • تولید سامانه‌های پرتودهی با دانش فنی ایرانی
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس