Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:00:39 GMT

باز مهندسی ایستگاه مرکزی راه آهن همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۴۶

باز مهندسی ایستگاه مرکزی راه آهن همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کارکرد ایستگاه مرکزی راه آهن همدان گفت: خط راه‌آهن همدان باید مسیری اقتصادی‌ را در پیش گیرد.

وی در حاشیه بازدید از راه‌آهن همدان و بیمارستان نیمه کاره تویسرکان در جمع خبرنگاران علت تأخیر در افتتاح  طرح بیمارستان جدید تویسرکان را ارتقا تعداد تخت های آن از ۹۶ به ۱۵۴ تخت عنوان و ابراز امیدواری کرد: این طرح تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با بیان اینکه کارکرد ایستگاه مرکزی راه آهن همدان باید باز مهندسی شود، گفت: در حال حاضر احداث خط اتصال راه‌آهن همدان به ملایر در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه اتصال ریل راه‌آهن همدان به سنندج نیز در حال اجراست و با اجرای این پروژه راه‌آهن غرب کشور به سمت مرزهای خروجی متصل می‌شود، گفت: امیدواریم با وجود محدودیت‌های موجود در منابع و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، اقدامات تکمیلی برای احداث شبکه سراسری راه آهن همدان را دنبال کنیم.

اسلامی با بیان اینکه خط راه‌آهن همدان باید مسیری اقتصادی را در پیش گیرد، عنوان کرد: باید حمل بار استان توسط خطوط راه‌آهن انجام شود که این امر در حمل غلات، سوخت، معادن و صنایع به خصوص صنعت فولاد هماهنگ شده است.

وی  با اشاره به برنامه‌های تکمیلی راه‌آهن همدان بابیان اینکه ریل به همدان رسیده و مردم همدان و استان های همجوار از فرصت سفرهای ریلی برخوردار هستند، گفت: تصمیمات در زمینه توسعه و گسترش راه‌آهن همدان باید بهینه شده و خدمت‌رسانی راه‌آهن همدان کیفی‌سازی شود.

اسلامی با بیان اینکه انتقال ایستگاه راه آهن همدان به داخل شهر و نزدیکترین محل برای مردم مدنظر است، گفت: در تلاش هستیم ایستگاه راه‌آهن همدان به منظور دسترسی بهتر به داخل شهر انتقال پیدا کند.

قرارداد طرح  ساخت خط انتقال ایستگاه راه آهن همدان منعقد شده و پیمانکار کار را شروع کار کرده است وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه قرارداد پروژه احداث خط انتقال ایستگاه راه آهن همدان منعقد شده و پیمانکار کار را شروع کار کرده است، گفت: با احداث ایستگاه راه آهن همجواری بین ترمینال مسافربری، فرودگاه و راه آهن به صورت ترکیبی به وجود خواهد آمد که این پروژه در دست اجراست.

انتهای پیام/ا

باز مهندسی ایستگاه مرکزی راه آهن همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه اهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود

تین نیوز

​مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در کشور آفریقای جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در کشور آفریقای جنوبی خبر داد و با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد جهانی، تاکید کرد: این کنگره فرصت مناسب و ایده آلی برای تبادل دانش و تجربیات فنی و تخصصی است و برگزاری آن بر ارتقای سطح دانش متخصصان حوزه مهندسی سواحل و بنادر کشورها بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر افزود: این کنگره هر ۴ سال یکبار برگزار می شود و شامل ارائه مقالات با موضوعات تحقیق و توسعه در محیط های حمل و نقل آبی است.

به گفته نیکو کار،پیش از شروع به کار کنگره نیز اجلاس سالیانه دبیرخانه های ملی و مجمع عمومی سالیانه پیانک (AGA) برگزار خواهد شد که موضوعات کلان انجمن در این اجلاس با رای نمایندگان اول کشورها و مدیران ارشد انجمن مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • مهندسان ایرانی در چه کشورهایی کار می کنند؟
  • مانور تماشایی موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف + فیلم