Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شاهرود میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر لیگ دسته دو کشور شد، ابراز داشت: این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ تیرماه در استادیوم تختی شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۰ تیم از استان‌های کرمانشاه، همدان، سمنان، قزوین، فارس، بوشهر، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی و چهارمحال بختیاری در این مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات در دو گروه پنج تیمی، ابراز داشت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های پنجم هر گروه به دسته سوم مسابقات سقوط می‌کنند.

محمدی برگزاری مسابقات قهرمانی در سطوح ملی را در شاهرود مطلوب خواند و اضافه کرد: این امر ظرفیت خوبی است تا بازیکنان و ورزشکاران شهرستان از نزدیک با این‌گونه رویدادها آشنا شده و بتوانند ورزش قهرمانی خود را توسعه بخشند.

کد خبر 4646269

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان مجید محمدی والیبال شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است