Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:23:32 GMT

اولین برنامه ساری در یووه؛ ملاقات با رونالدو

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۷۰

اولین برنامه ساری در یووه؛ ملاقات با رونالدو

نشریه ایتالیایی کوریه‌ره دلو اسپورت ادعا کرد که مائوریتزیو ساری بعد از معارفه رسمی به عنوان سرمربی یوونتوس، راهی یونان خواهد شد تا با کریس رونالدو ملاقات کند.

به گزارش "ورزش سه"، ساری چند روز قبل به عنوان سرمربی جدید بیانکونری معرفی شد و روز گذشته وارد تورین شد تا امروز در معارفه رسمی حضور پیدا کند اما او خیلی زود این شهر را ترک می کند تا به دیدار ستاره تیمش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس رونالدو در حال حاضر همراه با خانواده اش تعطیلات شان را در یونان سپری می کنند و ساری قصد دارد در دیدار با او، حمایتش را جلب کرده و به این ترتیب، خیلی زود اوضاع رختکن را در دست بگیرد.

 

 

 

این مربی باتجربه که فصل گذشته هدایت چلسی را برعهده داشت، علی رغم قهرمانی در لیگ اروپا و رساندن تیم به رتبه سوم لیگ برتر، مشکلاتی در رختکن داشت و همین مسئله شایعاتی در مورد اخراجش از استمفوردبریج در میانه های فصل را ایجاد کرده بود.

به نظر می رسد این تجربه باعث شده تا ساری این بار با برنامه بهتری کارش را در تیم جدید را آغاز کند و در این راه، حمایت رونالدو می کند کمک بزرگی برای موفقیت در تورین باشد.

مائوریسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مائوریسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد

برگزیدگان اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه 31 فروردین‌ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ 200 میلیون تومان، نفر دوم 100 میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) 50 میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ 30 میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه 26 اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • سیتی ۱-۰ چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • پیولی کارت تمومه؛ ناچو آماده اکشتافات جدید