Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:27:39 GMT

آمادگی هند برای مذاکره با پاکستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۹۱

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایکسپرس نیوز، دولت هند در پاسخ به نامه "عمران خان" نخست وزیر پاکستان اعلام کرد هند در همه زمینه‌ها خواهان مذاکرات صلح آمیز با پاکستان است.

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: به دنبال ارسال پیام تبریک نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان به "نارندرا مودی" برای پیروزی مجدد در انتخابات هند و اعلام آمادگی پاکستان برای آغاز مذاکرات صلح، هند نیز در نامه‌ای به پاکستان نوشت: هند خواهان روابط خوب با همه‌ کشور‌های منطقه به ویژه پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر هند در این نامه با قدردانی از تلاش پاکستان برای آغاز مذاکرات صلح، افزود: هند نیز برای گسترش صلح و آرامش در منطقه تلاش کرده است؛ از این رو مذاکرات صلح آمیز با پاکستان در همه‌ زمینه‌ها به ویژه راهکار‌های مبارزه با تروریسم در منطقه، از خواسته‌های هند نیز است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها