Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@06:36:08 GMT

از رسانه‌ها شکایت نکنید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۳۶۷

از رسانه‌ها شکایت نکنید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی تأکید کرد: از ارجاع موارد اختلافی با رسانه‌ها به نهادهای قضایی جلوگیری شود.

به گزارش ایمنا، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دستورالعملی را مبنی بر جلوگیری از ارجاع موارد اختلافی با اصحاب رسانه به نهادهای قضایی، خطاب به استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تقویت و حمایت فضای نقد آزاد در سطح کشور و کمک به ارتقای فرهنگ پرسشگری در حوزه‌های رسانه به عنوان یکی از رویکردهای جدی مدنظر دولت محترم در برنامه‌های عملیاتی حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، شایسته است هر گونه اختلاف با اصحاب رسانه در کمیته‌ای با حضور افراد زیر مورد بررسی و مسائلی فی ما بین با توافق حل و فصل شده و از ارجاع آن به نهادهای قضایی جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کارگروه حل اختلاف شامل این افراد هستند؛ مدیرکل استان (رییس)، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی (دبیر)،رئیس حراست (عضو)، رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات (عضو)،نماینده رسانه‌ها.

مشابه این کارگروه در شهرستان‌ها و مناطق استان نیز تشکیل و شروع به کار کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسانه شکایت وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی