Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان؛ نشست صمیمی آیت الله معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اعضاء شورای مدیران، جوانان و امدادگران منتخب جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این نشست آیت الله معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بیان کرد: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و خیرین همواره در بلایای طبیعی حضور داشته اند و در کاهش درد و رنج مردم تلاش و از خودگذشتگی به جا گذاشته اند و با عزت و احترام به ساحت انسان های نیازمند تلاش و کوشش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جوانان سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر هستند

آیت الله معزی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر هستند، اظهار کرد: جوانان ما با روحیه توانمند شجاع و پیروز در هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند که امروز وظیفه داریم یاد آنان را گرامی بداریم.

 یکی از اهداف و اقدامات اصلی نمایندگان ولی فقیه جمعیت هلال احمر در استان ها باید تبیین گام دوم انقلاب اسلامی باشد

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گام دوم انقلاب اسلامی اذعان داشت: یکی از اهداف و اقدامات اصلی نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید تبیین گام دوم انقلاب اسلامی باشد که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

 عزت ملت ایران در چهل سال انقلاب اسلامی

آیت الله معزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با افتخار می گوییم که زیر استعمار هیچ کشوری نبوده ایم و این یک عزت برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوعیت برجام اظهار کرد: امروز می توانیم بگوییم برجام را شما شکستید ولی ما نسبت به مسائل برجام تجدید نظر می کنیم و آنچه که اراده ملت ایران است را محقق می کنیم.

 امروزه فضای مجازی ذهن انسان ها را مورد استعمار خود قرار داده است

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر سفارش مقام معظم رهبری در مطالعه جوانان بیان کرد: جوانان باید وقت خود را برای مطالعه بگذارند و انقلاب و مباحث آن را بشناسند که متاسفانه امروزه فضای مجازی جای مطالعه را در مردم گرفته است و به نوعی فضای مجازی ذهن انسان ها را مورد استعمار خود قرار داده است.

معرفی دو نشریه اختصاصی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور

آیت الله معزی با اشاره به رونمایی دو نشریه اختصاصی حوزه نمایندگی ولی فقیه، خاطرنشان کرد: دو نشریه اختصاصی با عنواین مهر و ماه و زاد از اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی باشد که در مهر و ماه سعی شد که مبانی دینی با تفکر هلالی گنجانده شود و ماهنامه زاد نشریه ویژه طلاب و روحانیون جمعیت هلال احمر می باشد که به مباحث آشنایی با سیره ائمه علیهم السلام می پردازد.

در ادامه مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل،  امدادگران در برگزاری یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر این استان، افزود: امیدواریم با استنعانت از خداوند متعال در بحث ترویج فرهنگ شهدا گامی جدید برداریم.

 ۹۰ درصد اهداف در برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر گیلان محقق شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اهداف ۵ ساله جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: تاکنون ۹۰ درصد اهداف در برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر که تاکنون دو سال آن سپری شده  محقق و اولویت امسال هلال احمر گیلان خودکفایی در بخش اقتصادی می باشد.

ولی پور با اشاره به زحمات داوطلبان افزود: از طرفی این موفقیت ها به لطف و تلاش امدادگران و داوطلبان بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان جزء ۵ استان حادثه خیز کشور است، گفت: حوادث و سوانح به دو دسته طبیعی و انسان ساخت تقسیم می شود که عمده ترین آن در استان گیلان حوادث طبیعی را شامل می شود که گاها خساراتی را برای استان در پی دارد.

 توسعه زیرساخت های جمعیت هلال احمر استان گیلان به وضعیت مطلوبی رسیده است

ولی پور با اشاره به توسعه زیرساخت جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: به لطف خداوند متعال توسعه زیرساخت ها از جمله لجستیک، امداد هوایی و تعداد امدادگران بر اساس ارزیابی های کشور به وضعیت مطلوبی رسیده است.

افزایش آمار عضویت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به افزایش داوطلبان استان اظهار کرد: در سال گذشته قریب به ۳۰ هزار جوان و داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمده اند.

 بیش از ۱۷۰ خانه هلال جهت گسترش آموزش های امدادی در سطوح مختلف جامعه راه اندازی شده است

ولی پور با اشاره به افزایش تعداد خانه های هلال با رویکرد آموزش، خاطرنشان کرد: در این حوزه تعداد بیش از ۱۷۰ خانه هلال جهت گسترش آموزش های امدادی در سطوح مختلف جامعه  راه اندازی شده است که نسبت به ادوار گذشته رشد چشم گیری داشته است.

شایان ذکر است؛ در انتهای این نشست پرسش و پاسخ امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان با آیت الله معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان صورت گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ذهن سرمایه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن همدردی با مردم سیل زده چین از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای انجام عملیات بشردوستانه به نفع سیل زدگان خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ژوچن،

رئیس محترم جمعیت صلیب سرخ چین

با توجه به بارش باران‌های شدید که منجر به جاری شدن سیل در شهر گواندوگ شد، مطلع شدیم که این سیل موجب کشته، مجروح و مفقود شدن تعدادی از افراد شده است و زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ چین، افراد متأثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

کد خبر 6087299

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی