Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود ضمن بیان اینکه شاهرود میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر لیگ دسته دو کشور شد، گفت: این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ تیرماه در استادیوم تختی شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۰ تیم از استان‌های کرمانشاه، همدان، سمنان، قزوین، فارس، بوشهر، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی و چهارمحال بختیاری در این مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات در دو گروه پنج تیمی، ابراز داشت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های پنجم هر گروه به دسته سوم مسابقات سقوط می‌کنند.

وی برگزاری مسابقات قهرمانی در سطوح ملی را در شاهرود مطلوب خواند و اضافه کرد: این امر ظرفیت خوبی است تا بازیکنان و ورزشکاران شهرستان از نزدیک با این‌گونه رویداد‌ها آشنا شده و بتوانند ورزش قهرمانی خود را توسعه بخشند.

انتهای پیام / م

رقابت ده تیم در مسابقات والیبال قهرمانی کشور دختران در شارود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان عکس ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان