Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:29:24 GMT

نهدام باند سرقت احشام در آمل

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۵۸۱

نهدام باند سرقت احشام در آمل

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطق ییلاقی و چراگاهی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ساداتی با بیان این که متهمان با تشکیل یک باند ۱۰ نفره ضمن آشنایی کامل به منطقه، اقدام به سرقت احشام در این مناطق می‌کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان این پرونده در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که در ادامه این عملیات ۶ راس دام سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

ساداتی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند، به شهروندان و دامداران عزیز توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب برای مراقبت از اموال و امکانات خود، همواره مراقب افراد ناشناسی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند باشد و در صورت مشاهده مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س   انهدام باند سرقت احشام با ۶ فقره سرقت در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر