Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی روز پنجشنبه در بازدید از بنادر شهید بهشتی و کلانتری اظهار داشت: بررسی میزان بار و مدارک شناورها، ایمنی فیزیکی و توانایی خروج سریع از بندر از ضرورت های هر شناور است تا دچار مشکلات و حوادث نشوند.

وی تاکید کرد: فرآیند لازم برای حل و فصل امور شناورها باید برنامه ریزی و از فرآیندهای قانونی موجود در جهت خروج سریع شناورها از اسکله‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه راهکار برای مسائل مرتبط با شناورهای سنتی بایستی پیگیری و در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام و به منظور رعایت الزامات ایمنی و به حداقل رساندن آسیب‌ها و خطرات احتمالی از پذیرش غیر ایمن شناورها جداً خودداری شود.

در این بازدید سیدحسن ابراهیمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان تسریع در عملیات تخلیه شناورها را به عنوان یکی دیگر از راهکارهای جلوگیری از بروز حادثه دانست

همچنین مجتبی محمدزاده رئیس بندر شهید کلانتری نیز در این بازدید گفت: با اخذ تعهد و مسئولیت صاحبان شناورها، آمادگی لازم برای اختصاص محوطه‌ای به تخلیه بار شناورها بطور ۲۴ ساعته وجود دارد.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چابهار بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از هوشمندسازی عملیات بندری (سامانه های ورود و خروج وسایل نقلیه) در راستای کاهش ترافیک و تسریع در ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا در بنادر شرق این استان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک بندری، بهبود و تسریع در عملیات و ارائه خدمات مناسب، سامانه مدیریت تردد ناوگان با هدف ارتقا شاخص های بندری در حال اجرایی شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: مطابق با ابلاغیه های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه، با هدف کاهش  و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه های اکسس کنترل (Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده ای، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بندر شهید باهنر در خصوص مزایای این طرح گفت: با عملیاتی شدن این سامانه به صورت موازی و برخط می توان از طریق مدیریت زمان و هوشمندسازی کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه از حجم اضافی ترافیکی مبادی ورودی شهر تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

محمدحسینی تختی از دیگر اهداف این طرح به ارایه مطلوب خدمات، افزایش بهره وری و اطمینان از انطباق آن با قوانین سازمان اشاره کرد و افزود: بر نامه های تدوین شده در این زمینه رویکردی جامع و مساله محور دارد و با اجرای آن روند ورود وسیله نقلیه، حین تخلیه و بارگیری و نیز خروج آن با نظم، سرعت و سهولت انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال