Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: با تلاش‌هایی که اصحاب رسانه خواهند داشت بیش از یک میلیارد نفر این مسابقات را به صورت زنده و مستقیم تماشا خواهند کرد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: میزبانی از رویدادهای ورزشی بین‌المللی مانند والیبال جام ملت‌های جهان فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است و ثمرات فرهنگی و اقتصادی زیادی برای استان دارد اما مهم‌تر از همه دستاوردها، ارتقای سطح سلامت روانی و جسمی شهروندان، به ویژه نوجوانان و جوانان و شادابی و سلامت آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی ورزش استان وجود ورزشگاه مجهز و مدرن رضازاده در شهر اردبیل را ظرفیتی خوب برای استان دانست و بیان کرد: وجود بسترهای زیرساختی مناسب در کنار حضور پرشور جوانان و مدیران استان در تدارکات لازم برای برگزاری مسابقات فرصت مغتنمی برای میزبانی از مسابقات ورزشی است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری هفته چهارم والیبال جام ملت‌های جهان گفت: ورزش ابزاری برای شناساندن فرهنگ و ظرفیت‌های محل برگزاری است و علاوه بر آن دوستی و مودت بین‌ ملت‌‌ها را تحکیم می‌بخشد.

لیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| هیچ شهروندی بدون بلیت مسابقات والیبال به سالن برگزاری مراجعه نکندلیگ ملت‌های والیبال| لیست تیم ملی برای هفته چهارم اعلام شدلیگ ملت‌های والیبال| ایران به‌دنبال 3 پیروزی دیگر در اردبیل + برنامه و جدول

بهنام‌جو افزود: با تلاش‌هایی که اصحاب رسانه خواهند داشت بیش از یک میلیارد نفر این مسابقات را به صورت زنده و مستقیم تماشا خواهند کرد و این فرصت فراهم شده است تا نام اردبیل و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیاد این استان در سطح جهان تبلیغ و معرفی شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با برگزاری مسابقات در سطوح بین‌المللی از سویی انگیزه و استعداد جوانان استان برای ورزش حرفه‌ای افزایش می‌یابد و از سوی دیگر بستر و زمینه برای کسب میزبانی مسابقات در سایر رشته‌های ورزشی برای استان فراهم می‌شود.

وی گفت: ظرفیت سالن رضازاده که مسابقات هفته چهارم والیبال جام ملت‌های جهان در آن برگزار خواهد شد محدود است و تمام بلیت‌های هر سه روز آن به صورت اینترنتی به فروش رسیده است و امکان پذیرش هموطنان فاقد بلیت به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود بنابراین ضمن تشکر از حمایت‌ها و پوزش از علاقه‌مندانی که نتوانسته‌اند بلیت تهیه کنند خواهش می‌کنیم از طریق شبکه‌های تلویزیونی مسابقات را تماشا کرده و از مراجعه به محل برگزاری اجتناب کنند.

بهنام‌جو در مورد فروش تمام بلیت‌ها در کمتر از نیم ساعت اظهار کرد: بیش از 500 هزار نفر در دقایق نخست فعالیت سایت فروش بلیت به این درگاه متصل شدند در حالی که فقط چهار هزار و 500 برای هر مسابقه قابل واگذاری بوده و به صورت طبیعی تعداد زیادی از علاقه مندان نتوانستند بلیط تهیه کنند و با هر روش دیگری هم که بلیت‌ها واگذار می‌شد امکان پذیرش بیش از ظرفیت ورزشگاه وجود نداشت.

استاندار اردبیل با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان و تمام مدیران این وزارتخانه و فدراسیون والیبال و نیز مدیر استانی ورزش و جوانان و هیئت والیبال استان بیان کرد: با تلاش و همت شبانه روزی تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان و تشکل‌های مردم نهاد، سالن مسابقات آماده برگزاری مسابقات است.

وی گفت: مردم فهیم و ورزش دوست اردبیل با همکاری مسئولان برگزاری مسابقات، فرهنگ بالای مردم این دیار را به نمایش خواهند گذاشت و با مهمان نوازی و  رعایت مسائل امنیتی و اخلاقی، میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات خواهند بود.

بهنام‌جو افزود: همه ما در مقابل مهمانان خارجی و داخلی که برای مسابقات به اردبیل آمده‌اند مسئولیت داریم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با همکاری شهروندان، میزبان شایسته‌ای باشیم.

استاندار اردبیل گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در جریان مسابقات هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان تماشاگران و مردم با آرامش کامل این رقابت‌ها را دنبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با افزایش نیروهای کنترل ورودی‌ها تکریم علاقمندان دارای بلیط بهتر انجام می‌گیرد و افراد فاقد بلیط در خانه‌های خود این دوره از مسابقات را از شبکه سراسری تماشا کنند.

بهنام‌جو با تاکید بر افزایش تعداد لاین و گیت ورودی‌های سالن رضازاده اظهار کرد: کنترل و بازرسی در تمام نقاط دنیا انجام می‌گیرد و این به معنی حفظ آرامش و آسایش علاقمندان و تماشاگران است.

استاندار اردبیل افزود: علاقمندانی که بلیت تهیه کرده‌اند باید توصیه‌های لازم و اعلام شده توسط عوامل برگزاری را جدی بگیرند و رعایت کنند تا هنگام ورود به سالن مسابقات دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه مردم همکاری لازم را با عوامل کنترل بلیت داشته باشند، تصریح کرد: در ورودی‌های سالن دستگاه بارکد و کنترل کد ملی صاحب بلیط تعبیه شده و به هیچ وجه افراد فاقد بلیطت، امکان ورود به  داخل سالن را نخواهند داشت.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور

اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی به میزبانی اردبیل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رییس هیأت کشتی استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم آغاز مسابقات کشتی بین‌المللی جام صفوی در سالن رضازاده اردبیل، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام صفوی از امروز در اردبیل با حضور 15 تیم داخلی و سه تیم خارجی آغاز شد.

قدرت حاج‌نوری تصریح کرد: کشتی‌گیران کشورمان در قالب 15 تیم و 35 کشتی‌گیر خارجی نیز از کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان در این مسابقات حاضر شدند تا رقابت نفس‌گیری را در اردبیل برای ارتقای آمادگی خود انجام دهند.

وی گفت: این مسابقات در سالن رضازاده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران کشورمان و سه کشور دیگر روی تشک رفته و رقابت پایاپایی را با هم انجام خواهند داد.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل افزود: 170 کشتی‌گیر از کشور ایران و 35 کشتی‌گیر نیز از سه کشور عراق، ارمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حاضر شدند که سهم کشتی‌گیران اردبیلی 21 نفر است که در قالب تیم اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند.

حاج‌نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی انجام شده و سعی بر این است تا با حضور داوران و کشتی‌گیران، رقابت‌های خوبی را در این 2 روز شاهد باشیم تا نفرات برتر به عنوان تیم منتخب کشورمان در رده سنی نوجوانان بتوانند در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل و فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند تا ما بتوانیم اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صفوی را در رشته کشتی برگزار کنیم تا دوبنده‌پوشان کشورمان با حضور در روی تشک بتوانند رقابت‌های خوبی را در سطح مناسب انجام دهند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!