Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدام اطلاعاتی هوشمندانه یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در عوارضی آزاد راه قزوین- زنجان متوقف کردند.

سرهنگ حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس، ۶ کارتن حاوی ۱۵۱ هزار و ۸۰۰ عدد قرص خارجی غیرمجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: از مصرف خودسرانه و غیر اصولی قرص و دارو بدون نظر پزشک متخصص خودداری و قربانی افراد سودجو نشوند و دارو‌های مورد نیاز خود را از مراکز رسمی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان تهیه کنند.

*توقیف ۳۷ دستگاه موتور سیکلت در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان البرز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح مأموران راهور ۳۷ دستگاه موتور سیکلت متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

سرهنگ منصوری افزود: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف موتور سیکلت‌های با پلاک مخدوش و بدون پلاک، ماموران راهنمائی و رانندگی به موتورسوارانی که بدون کلاه ایمنی بودند در محل تذکرات و آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا درخواست کمک از پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات و مناطق آلوده  ۱۴ دستگاه خودرو شوتی و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۹ هزار لیتر گازوئیل، ۴ هزار و ۷۱۰ پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق و مقداری مشروب خارجی کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ۵ سارق، ۲ قاچاقچی، ۱۵ تن اتباع بیگانه غیر مجاز، ۴ معتاد متجاهر، ۳ متهم تحت تعقیب قضایی و ۶ متهم سایر جرایئم شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند. 

وی ارزش سوخت و کالا‌های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد