Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:14:59 GMT

لزوم به روز شدن کسب و کارهای سنتی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۷۵۴

در حال حاضر کسب و کارهای اینترنتی به یک رقیب جدی برای کسب و کارهای سنتی تبدیل شده اند. با روند رو به رشدی که مشاهده می شود انتظار می رود تا حدود یک دهه آینده، کسب و کارهای سنتی در مقابل کسب و کارهای آنلاین حرفی برای گفتن نداشته باشند. به همین جهت به روز شدن کسب و کارهای سنتی نه یک اختیار، بلکه یک الزام اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به شما پیشنهاد می کنیم سریعا به فکر مدرن کردن کسب و کار سنتی خود باشید تا طی چند سال آینده، کسب و کارتان را از دست ندهید.

روند رو به رشد کسب و کارهای اینترنتی

از سوپرمارکت های اینترنتی گرفته تا کسب و کارهایی نظیر شرکت های هواپیمایی، صنایع، تولیدی ها و ... به اهمیت و ضریب نفوذ بالای وب در سطح جامعه اشراف داشته و به همین جهت فعالیت خود را از صرفا سنتی به حالت سنتی و اینتزنتی تغییر داده اند. روند حاکم بر کسب و کارها و در واقع روند میل مخاطبین کسب و کارها نشان می دهد که آینده کسب و کارهای صرفا سنتی به شکل کاملا جدی در خطر است و کسب و کارهایی که بصورت کامل یا بخشی از آن، آنلاین نیستند محکوم به نابودی هستند.

چگونه کسب و کار خود را اینتزنتی کنیم؟

بسته به نوع کسب و کار می توان بصورت وب سایت، اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی و ... یا ترکیبی از این ها فعالیت نمود. اما با توجه به اینکه معمولا هویت کسب و کارهای آنلاین با وبسایت شکل می گیرد پیشنهاد ما این است در کنار سایر فعالیت ها، تمرکز اصلی خود را بر روی راه اندازی وبسایت بگذارید تا بتوانید یک برند اینترنتی را خلق نموده و آنرا توسعه دهید.

ملزومات راه اندازی وب سایت چیست؟

در گام اول برای راه اندازی سایت به آدرس سایت ( نام دامنه ) و فضای سایت ( هاست ) و در ادامه به محتوا نیاز است. روال کار به این شکل است که در قدم اول، دامنه ثبت شده و هاست برای آن خریداری می شود. در ادامه برنامه سایت ساز بر روی سایت نصب شده و به واسطه آن می توان سایت مورد نظر را طراحی نمود. لازم به ذکر است این موضوع می تواند برای افرادی که دانش فنی راه اندازی سایت را ندارند سخت باشد. به همین ما در ادامه یک پیشنهاد ویژه را به شما ارائه می کنیم تا بتوانید به راحتی صاحب وبسایت ایده آل خود شده و کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنید.

طرح پیشنهاد ویژه

مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه تجربه موفق در زمینه میزبانی وب، طرحی بی نظیر را به شما پیشنهاد می کند. در قالب این طرح، شما تنها با خرید هاست از میزبان فا سایر ملزومات سایت را بصورت رایگان دریافت می کنید. برای برخورداری از موارد رایگان می بایست در هنگام ثبت سفارش، دوره پرداخت سالانه را انتخاب و پرداخت نمایید.

نحوه خرید هاست از میزبان فا

اینکار بسیار ساده است! برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست به لینک زیر مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خرید هاست حرفه ای لینوکس از میزبان فا

لازم به ذکر است در صورت افزایش بازدید سایت به سرویس های خاصی نیاز دارید که از میان آنها می توان به هاست وردپرس اشاره نمود. تمامی سرویس های مورد ارائه میزبان فا با کنترل پنل محبوب و قدرتمند سی پنل در داخل کشور ارائه می شوند که وجود سرویس های هاست سی پنل ایران موجب بالا رفتن سطح سرعت دسترسی به وب سایت ها می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فروش اینترنتی کسب و کار اینترنتی خرید اینترنتی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: عملیات اجرایی طرح سد و شبکه شرفشاه سومار باید مطابق برنامه زمان‌بندی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد جوانبخت به همراه رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه امروز_چهارشنبه بیست‌و نهم فروردین‌_ از بخش‌های مختلف طرح سد و شبکه شرفشاه سومار بازدید کرد.

در طی بازدید پس از ارائه توضیحات از سوی مجری طرح شامل معرفی سیمای طرح کارهای انجام شده و کارهای باقی‌مانده، معاون وزیر نیرو ضمن تشکر از روند اجرای کار تأکید کرد: عملیات اجرایی باید مطابق برنامه زمان‌بندی انجام گیرد.

جاده جایگزین به طول ۶.۱ کیلومتر، تکمیل کارهای باقی‌مانده محوطه سد، بخش شبکه و انتقال آب شامل نصب و راه‌اندازی مجموع شیرهای فشارشکن و تست هیدرولیکی سامانه انتقال از جمله کارهای باقی‌مانده مورد تأکید جوانبخت بود.

رسول فرهادی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز به‌صورت جداگانه از تمام مؤلفه‌های سد شرفشاه بازدید؛ که در این بازدید مجری طرح جزئیات را مطرح کرد.

سد «شرفشاه» در بخش مرزی سومار- نفت‌شهر از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه قرار دارد.

این سد در شهرستان گیلانغرب با حجم بیش از ۱۰۱ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه «کنگیر» واقع شده و شبکه پایاب آن در شهرستان قصرشیرین توسعه یافته است.

معاون وزیر در امور آب در ادامه بازدیدی از سد هواسان داشت.

سد هواسان از نوع خاکی با هسته رسی است که حدود ۵۱ متر ارتفاع دارد و ظرفیت مخزن آن ۱۸۸ میلیون متر مکعب است.

سد هواسان با هدف تأمین ۱۷۰ میلیون مترمکعب در سال برای بخش کشاورزی، ۱۱ میلیون مترمکعب برای مصارف محیط زیست و ۵ میلیون مترمکعب برای بخش صنعت و… احداث شده است.

این سد بین سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی واقع شده است.

کد خبر 745591

دیگر خبرها

  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر به برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»