Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:59:09 GMT

ظریف: مهر ورود و خروج در فرودگاه‌های کشور ثبت نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۸۳۶

ظریف: مهر ورود و خروج در فرودگاه‌های کشور ثبت نمی‌شود

سرویس سیاسی فردا: وزیر امورخارجه کشورمان گفت: با دستور رئیس جمهور همه فرودگاه‌ها این امکان را خواهند داشت که بدون ثبت مهر ورود و خروج در گذرنامه بتوانیم این امر را برای تسهیل گردشگری محقق کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از هدایای مقامات عالی کشور‌های خارجی به وزیر امور خارجه ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت خارجه در خدمت تمام شهر‌های ایران برای توسعه گردشگری است و در این زمینه جای هیچ نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت امورخارجه مدت‌هاست ویزای الکترونیک صادر می‌کند و این ویزا در گذرنامه‌ها درج نمی‌شود و در اکثر کشور‌های دنیا هم به همین ترتیب، ویزا صادر می‌شود. با نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه در حال رایزنی و همکاری هستیم و هم اکنون در فرودگاه امام (ره) هماهنگی‌هایی انجام شده که بدون ثبت مهر ورودی در گذرنامه و با امکانات رایانه‌ای این کار انجام می‌شود.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت این مهم را مقرر کردند و هیئت دولت هم تصمیم گرفت این وضعیتی که در فرودگاه امام خمینی داریم به تمام فرودگاه‌های کشور تعمیم داده شود و ان‌شاءالله با دستور رئیس جمهور همه فرودگاه‌ها این امکان را خواهند داشت که بدون ثبت مهر ورود و خروج در گذرنامه بتوانیم این امر را برای تسهیل گردشگری محقق کنیم.

ظریف در خصوص زاینده رود گفت: دولت همه تلاش خود را برای حل مسئله زاینده رود به کار خواهد گرفت که با تأمین منابع مورد نیاز این وضعیت و پایداری آب زاینده رود محقق شود. البته کار دشواری است و وزیر نیرو در این خصوص بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد.

 

وزیر امور خارجه گفت: فشار‌ها و تهدیدات ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا در دورۀ حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است.

به گزارش مهر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مظاهری محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله حسین مظاهری افزود: فشار‌ها و تهدیدات ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا در دورۀ حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است.

وی ادامه داد: از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذارد.

حضرت آیت‌الله حسین مظاهری نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیّت‌های ظریف و همکارانشان در صحنۀ بین‌المللی و مسائل سیاست خارجی، نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشار‌های ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانست.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به محبوبیّت ظریف در میان مسئولان و مردم تأکید کرد: ان‌شاءالله با یاری خداوند و عنایات حضرت بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنافداه» و پشتیبانی مردم بزرگوار و فهیم، مسئولان کشور به ویژه وزارت امور خارجه بتوانند از صحنۀ مشکلات کنونی با سرافرازی و سلامت عبور نمایند.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف آیت الله العظمی مظاهری فشار های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی

اسرائیل کاتز، وزیر امورخارجه اسرائیل با انتشار فیلمی از عزاداری شیعیان در فرانسه و انگلیس در توییتر به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی نوشت:

«جلوی ایران را بگیرید قبل از اینکه خیلی دیر شود!»

 او همچنین در این توییت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را منشن کرده است. 

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی