Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:41:38 GMT

ژنرال اسرائیلی قدرت ارتش صهیونیستی را زیر سوال برد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۸۳۹

ژنرال اسرائیلی قدرت ارتش صهیونیستی را زیر سوال برد

در پی اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو درباره "قدرت بسیار ویرانگر" ارتش رژیم صهیونستی، یک ژنرال بازنشسته این رژیم نسبت به عدم آمادگی ارتش این رژیم برای رویارویی احتمالی با برخی کشورهای منطقه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری تحلیلی "عکا" که در زمینه مسائل مرتبط با اسرائیل فعالیت دارد، اعلام کرد، یتسحاق بریک، سرلشکر بازنشسته رژیم صهیونیستی اخیراً در ویدویی اقرار کرده که اسرائیل هرگز آمادگی سناریوی رویارویی نظامی با سوریه و به خصوص مصر را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وی یک روز پس از هشدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی مجاور مطرح شد که مدعی شده بود ارتش اسرائیل دارای "قدرت بسیار ویرانگری" است.

نتانیاهو اخیرا در سخنانی با اشاره به غزه، لبنان و سوریه گفت: ما از همسایگانمان در شمال، جنوب و شرق می‌شنویم که به نابودی ما تهدید می‌کنند. من به دشمنانمان می‌گویم که ارتش اسرائیل قدرت بسیار ویرانگری دارد. ما را محک نزنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آسمان غزه از جنگنده‌های اسرائیلی به دلیل ترس از ایران

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه، در حال حاضر هیچ هواپیما و جنگنده اسرائیلی بر فراز نوار غزه وجود ندارد.

گفته شده تخلیه آسمان غزه از جنگنده‌های اسرائیلی به دلیل تهدید ایران و آغاز حملات پهپادی از ایران صورت گرفته است.

آمریکا هم به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و دراین ارتباط کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن»، با وزیران دفاع و امور خارجه، رئیس سیا و مشاور امنیت ملی دیدار خواهد کرد.

به گفته کاخ سفید، مشاور امنیت ملی و معاون امنیت ملی، «جو بایدن» را در جریان رویدادهای خاورمیانه قرار خواهند داد.

روزنامه «نیویورک تایمز» نیز به نقل از مقامات آمریکایی گفته است که ایران احتمالاً تلاش می‌کند تا حمله پهپادی را با موشک‌های که بعداً پرتاب خواهد شد، هماهنگ کند.

یک مقام آمریکایی نیز در گفت وگو با الجزیره گفته است که ما تأیید می‌کنیم که ایران از طریق پهپاد به اسرائیل حمله کرده است.

همچنین در واکنش به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، سازمان رادیو و تلویزیون تل آویو اعلام کرد که حریم هوایی اسرائیل تا هفت صبح بسته شده است.

همزمان منابع عبری زبان به رادیو ارتش عبری اعلام کردند که حمله ایران شامل موشک‌های کروز است نه فقط پهپاد.

از سوی دیگر در اولین واکنش‌ها به آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که خدمات جی پی اس در چندین نقطه در این کشور در دسترس نیست و به طور موقت مسدود شده است، چون ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و در برخی مناطق جی پی اس وجود نخواهد داشت.

بامداد امروز یکشنبه حملات پهپادی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به تجاوز این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه و در پاسخ به شهادت نظامیان ایرانی در سوریه آغاز شد. منابع عبری نیز آغاز این حملات را تأیید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حمله ایران، وحشتناک است
  • مقام سابق صهیونیست: ما در غزه بدون هرگونه هدف مشخصی برای خروج گرفتار شدیم / هاآرتص: ادعای ارتش اسرائیل در مورد اینکه فرزندان هنیه در حال رفتن برای عملیات بودند را حتی دشمنان حماس هم باور ندارند/ نداو ارگمن: نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد + عکس و فیل
  • واکنش ژنرال صهیونیست به عملیات «وعده صادق»/ رسانه‌های عبری: بازدارندگی اسرائیل فروپاشید
  • پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی (فیلم)
  • تخلیه آسمان غزه از جنگنده‌های اسرائیلی به دلیل ترس از ایران
  • هراس تل‌آویو از ساعت صفر جنگ | آنچه که تاکنون از آغاز حملات ایران به اسرائیل می‌دانیم | از انتقال نتانیاهو به مکان امن تا ترس و دلهره در اسرائیل
  • پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی
  • عصبانیت تل‌آویو از توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران