Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:22:58 GMT

دیدار ظریف با آیت الله مظاهری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۸۴۷

دیدار ظریف با آیت الله مظاهری

وزیر امور خارجه کشورمان که به شهر اصفهان سفر کرده است پیش از ظهر امروز با آیت‌الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، آیت‌الله  مظاهری در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیّت‌های محمد جواد ظریف و همکارانشان در صحنۀ بین‌المللی و مسائل سیاست خارجی، نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات،  مسائل کنونی و فشارهای ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانست و با اشاره به محبوبیّت ویژۀ محمدجواد  ظریف در میان مسئولان و مردم تأکید کرد: ان‌شاءالله با یاری خداوند و عنایات حضرت بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنافداه» و پشتیبانی مردم بزرگوار و فهیم، مسئولان کشور به ویژه وزارت امور خارجه بتوانند از صحنۀ مشکلات کنونی با سرافرازی و سلامت عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مظاهری، محمد جواد ظریف نیز در این دیدار با تشکر صمیمانه از توجه و حمایت‌های همیشگی رییس حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: فشارها و تهدیدات ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا در دورۀ حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است و از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله مظاهري اصفهان محمدجواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان