Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در آئین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح شهید الله‌دادی (پل ابوذر) شهر کرمان گفت: شهرداری‌ها به عنوان نهادهای عمومی غیر دولتی علی‌رغم همه زحماتی که کشیده‌اند، اما به نقش شوراها و شهرداری‌ها در امنیت ملی کشور توجه لازم نشده است.

وی به نقش شهرداری‌ها در ایجاد امنیت ملی اشاره کرد و افزود: در کنار همه قدرت‌هایی که در سطح شهری به دنبال ارتقاء آنها هستیم، باید حس تعلق مردم به شهر و منطقه خود را افزایش دهیم؛ زیرا این حس باعث افزایش حس رقابت و صمیمیت، همدلی و انسجام و سرمایه اجتماعی شده و در نهایت ارتقای سرمایه اجتماعی باعث ارتقای امنیت اجتماعی و در نتیجه افزایش امنیت ملی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تاکید کرد: خاکریز اول برخورد با خواسته و انتظارات مردم شهرداری و شوراهای شهر هستند، لذا اگر نارضایتی  مردم در این بخش را داشته باشیم، یقینا همه زحمات دولتمردان در استان و کشور بی‌نتیجه خواهد بود و اگر حس اعتمادسازی در همه مجموعه‌ها همراه با مردم داشته باشیم کار شهرداری راحت‌تر خواهد بود.

وی اعلام کرد: پاشینه آشیل ما مشکل اعتماد مردم و همراهی آنان است نه تهدیدات و تحریم‌ها و یاوه گویی‌های دشمنان. اکنون دشمن به دنبال آن است که با سیاست مردم را از مسئولین جدا و بین آنها شکاف ایجاد کند، بنابراین برای آنکه نشان دهیم که مسئولین کشوری دغدغه‌های مردمی را دارند نباید اعتماد عمومی کشور را خدشه‌دار کرد.

جمالی‌نژاد با یادآوری دوران دفاع مقدس و میزان توسعه شهرها در گذشته، عنوان کرد: در دهه ۶۰ بسیاری از زیرساخت‌ها در شهرهای کشور وجود نداشت، اما اعتماد مردمی داشتیم اما اکنون زیرساخت‌های زیادی داریم ولی متاسفانه اعتماد مردم در حال کم رنگ شدن است. بنابراین از مسئولین می‌خواهم آشتی مردم با شهرداری و شوراها و ... را پیگیری کنید.

وی با بیان این مطلب که شهرداری‌ها می‌توانند در رضایتمندی و نارضایتی مردم موثر باشند، در ادامه با مقایسه میزان بودجه شهرداری‌ها و معاونت‌های عمرانی کل کشور گفت: بودجه عمرانی کل کشور ۶۶ هزار میلیارد تومان و کل بودجه شهرداری‌ها ۶۵ هزار میلیارد تومان است که نشان می‌دهد نیازمند حضور قوی بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر لزوم ایجاد جهش تاکید کرد و گفت: جهش نیاز به همدلی و امنیت دارد و اگر با یکدیگر درگیر باشیم هرگز جهشی اتفاق نخواهد افتد و لذا از همه مسئولین درخواست داریم که با یکدیگر همدل و همراه باشند.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت در سال جدید از اولویت های اصلی و دغدغه امورات ما و همه مسئولین شهر، امورات فرهنگی خواهد بود.

غلامحسین عماری، ۹ فروردین ماه در اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان ارومیه که در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد،ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان ، عفاف و حجاب را از مبانی اسلامیت توصیف و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، نمونه ای از موضوعات حفظ و حراست از عفاف در جامعه را توجه به سبک زندگی خانواده محور، استفاده از مفاهیم اسلامی بین راهی و جاده ای با محوریت عفاف و حجاب، شبکه سازی و ایجاد شبکه های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه در تبیین موضوع عفاف و  حجاب و لزوم وجودپیوست فرهنگی در ارایه برنامه های اجتماعی و عمومی دانست. 

وی افزود: دشمنان نظام و فرصت طلبان در صددند از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند لذا ضمن توجه در این گونه اقدامات  ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده کنند چرا که آنها دنبال رواج بی بند وباری هستند. 

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی درآغاز سال نو، امید و ایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و افزود: یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم است و قطعا در هر امری همراهی مردم و حضور آنها مخصوصا در امر عفاف و حجاب موثر است و موجبات موفقیت در پیشبرد اهداف را فراهم می کند. 

عماری به عدم موفقیت توطئه ها در دلسرد کردن مردم از اهداف و رشد و تعالی جامعه اسلامی اشاره نمود و گفت: ما منکر مشکلات نیستیم اما به لطف خدا دشمنان و معاندین هم علیرغم دشمنی های مستمر به آرزو آمال خود نرسیده‌اند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • چرا مردم در کشورهای اسکاندیناوی شادترند؟