Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@21:59:33 GMT

حباب سکه 450 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۹۳۰

حباب سکه 450 هزار تومان شد

پول‌نیوز - رئیس اتحادیه فروشندگان طلاو جواهر از روند افزایشی قیمت طلاو سکه با افزایش ۴۰ دلاری هر انس طلا در بازار‌های جهانی خبرداد

افزایش ۴۰ دلاری نرخ هر انس طلاآیت محمد ولی با اشاره به اینکه حباب سکه امروز ۴۵۰ هزارتومان است افزود: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۷۰ هزار تومان افزایش، ۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان ​، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان و سکه‌های گرمی نیز ۹۹۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷ هزار تومان افزایش به قیمت ۴۳۴ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شده است.

محمد، ولی با بیان اینکه هر انس طلا در بازار‌های جهانی در کانال ۱۳۸۲ دلار عرضه شده است ادامه داد: امروز هر مثقال طلا با ۳۱ هزارتومان افزایش با قیمت ۱ میلیون و ۸۸۱ هزارتومان به فروش رسیده است.

وی افزود: در یک هفته گذشته از اوایل هفته تا دیروز، نسبتا هفته آرامی در قیمت طلا و سکه وجود داشت، اما امروز شرایط تغییر کرده و با افزایش قیمت مواجه هستیم.

محمد، ولی ادامه داد: بازار ارز از کنترل بیشتری برخوردار است و چندان دچار تغییرات قابل توجهی نیست و همین موضوع سبب آرامش در بازار طلا و سکه شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال در بازار امروز با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژو پارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • ۱.۵ میلیون تن شیرخام به بازار‌های هدف صادر می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳