Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مردم ایران و مسئولان باید در مقابل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ایستادگی کنند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، منصور غلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به شکل مستمر در کنار مراکز صنعتی رشد روز افزونی دارند به‌طوریکه در تمام پروژه‌های علمی و فناوری پیشگام بوده و موفقیت در پروژه صنایع دفاع مصداق  بارز این توسعه و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  ظرفیت‌های فروانی در جهاد دانشگاهی  همدان نهفته است، ابراز کرد: خدمات پزشکی نیز از ظرفیت‌هایی است که به خوبی در آن ورود کرده است. سلول درمانی و پژوهشکده رویان از مهم‌ترین خدمات بخش پزشکی جهاد دانشگاهی است. در سال 65 نیز اول آزمایشگاه مربوط به جهاددانشگاهی در زمینه خدمات پزشکی راه اندازی شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با  روحیه جهادی خود بر مشکلات و تحریم‌های پیش آمده غلبه می‌کند، گفت: توجه و همکاری با جهاد دانشگاهی باید بیش از گذشته باشد.

جهاد دانشگاهی پژوهشکده تخصصی بازاریابی در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌کندبیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی6000 نفر از جوانان استان بوشهر در طرح «سرباز مهارت جهاد دانشگاهی» شرکت می‌کنند

غلامی تصریح کرد: نیروهای جهاد دانشگاهی نیز از روحیه جهادی برخوردار بوده و با اتکا به توانمندی‌های خود، پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی را داشته که نشانه مقاومت این نهاد در برابر تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ایران و مسئولان باید در مقابل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ایستادگی کنند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند، اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی باید تقویت و از آن به بهترین نحو بهره برداری شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از سخنانش به  سالروز شهادت دکتر چمران اشاره کرد و گفت: شهید چمران خود نمونه بارز  یک استاد و دانشمند با روحیه جهادی است که جهاد در عرصه های مختلف را به مردم آموخت.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان را در سمت خود ابقا کرد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد، علی منصفی راد رییس واحد سمنان، دکتر رضا حسین زاده رییس واحد آذربایجان غربی و مهندس ابوذر پورمدنی رییس واحد صنعتی اصفهان را برای مدت دو سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن واحد سازمانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای