Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:48:10 GMT

قیمت نبشی در بازار آهن

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۹۷۰

قیمت نبشی در بازار آهن

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت نبشی در بازار آهن به شرح زیر است: 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت آهن بازار آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار ۶۶ هزار تومان شد

آفتاب‌‌نیوز :

فارس نوشت: از ابتدای معاملات امروز ۲۵ فروردین، قیمت دلار در بازار غیررسمی افزایش یافته است.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۵ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار افزایش ۱۷۰۰ تومانی داشته است.

قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با رشد دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۴۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۸۱۹ هزار تومانی به قیمت ۴۵ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۸ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۵ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم)، با کاهش ۱. ۳۳ درصدی هر اونس طلا ۲۳۴۴ دلار است.

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت سکه و طلا
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • سکه ۴۵ میلیون تومان شد
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۰۰
  • وزن کشی دلار بازار
  • دلار ۶۶ هزار تومان شد