Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در ادامه بازدید از یگان های ارتش در اصفهان صبح امروز از مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، آمادگاه و همچنین بیمارستان منطقه‌ای اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید ضمن مشاهده اقدامات مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، آمادگاه و همچنین بیمارستان منطقه‌ای اصفهان، توانمندی مرکز بهینه‌سازی در حوزه باز تولید و بهینه‌سازی خودروهای سبک و سنگین را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران مرکز بهینه سازی، توصیه‌های لازم در خصوص ارتقای هرچه بیشتر کیفی و کمی اقدامات این مرکز را ابلاغ کرد.

امیر سرلشکر موسوی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و دارالشفاء حضرت زهرا(س)، روند رسیدگی به بیماران صعب العلاج را مورد بررسی قرار داد.

وی شب گذشته نیز با شرکت در مراسم گرامیداشت مدافعان حرم که با حضور مسئولان استانی و جمعی از این مدافعان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالن کوثر مرکز آموزش توپخانه برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت فرهنگ مقاومت و نقش مدافعان حرم در  ایجاد عزت و اقتدار ملت پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده كل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها

به گزارش تابناک، امیرپوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم